Avatar billede taamas Nybegynder
06. oktober 2004 - 08:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Krodyl Prygl?

Yo! Tænkte på om der var nogle der kendte til Krodyl Prygl?

Findes det stadig?

Hvis hvilken adresse?

Hvis ik' er der så noget andet i samme form?

Mvh
Taamas
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:12 #1
Det findes vist desværre ikke mere... adressen var www.prygl.jubii.dk, men den er tom nu.

Beklager!
Avatar billede miss-g Seniormester
06. oktober 2004 - 11:23 #2
Prøv at tjekke om det ikke er det her:
http://www.e7.pl/~casha/swf/CFC.swf

Har læst at det er solgt til udlandet - om ikke andet er en succes i england, tyskland osv. Der hedder det bare Fight Club

Citat:
´Spillet Fight Club, der på dansk kaldes Kodyl-Prygl, har opnået over tre millioner aktive brugere, mens en ny version af QuizShow har rundet 600.000 brugere i lande som Tyskland, England, Spanien, Italien, Holland, Norge og Danmark.´
Avatar billede miss-g Seniormester
06. oktober 2004 - 11:27 #3
Nok nærmere her:
´Således har Lycos allerede lanceret et andet populært Jubii-spil på den britiske portal Lycos.uk. Det drejer sig om det populære ”Kodyl Prygl”, som har hærget Danmark det sidste halve år. I England hedder spillet ”Fight Club” og har på første uge fået over 6.000 brugere – vel at mærke helt uden markedsføring.´

Har dog ikke kunnet finde det på lycos.com
Avatar billede night-undead Nybegynder
19. oktober 2004 - 18:07 #4
Kodyl-Prygl er blevet lukket, nøjagtig ligesom et andet kamp spil de engang havde, det hed "Kommerciel Jul" selvom det også var oppe om sommeren.
Og Quizshow er også blevet lukket, Jubii kommer med undskylningen:
"Det koster penge at vedligeholde spillet (kodyl-prygl) og vi har derfor lukket spillet fordi vi ikke fik nok donationer."

Det er bare noget pis, synes jeg, fordi de behøver ikke at vedligeholde spillet, det er kun penge de bruger på at holde serveren åben, og dem tjener de igen, med alle de reklamer de viste imens man kæmpede!!!