Avatar billede spritzer Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flere checkboxes returnere on

Formen :)

<form action="advance_mail.asp" method="post">
<table cellpadding="2" cellspacing="2" border="0" style="font-size:14px;">
<tr><td>Playstation 2 Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-ps2" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Playstation Portable Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-psp" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>PC Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-pc" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Xbox Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-xb" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Gamecube Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-gc" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Gameboy Advance Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-gba" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Dual Screen Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-ds" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Ngage Anmeldelser:</td><td><input type="checkbox" vaule="an-nge" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Nyheder:</td><td><input type="checkbox" vaule="new" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td>Artikler:</td><td><input type="checkbox" vaule="art" name="nyhedsbrev"></td></tr>
<tr><td><strong>Din Adresse</strong></td><td><input type="text" name="mail" size="30"></td></tr>
<tr><td></td><td><input type="submit" value="                Tilmeld              " size="35"></td></tr>
</table>
</form>
------------------------------------------------------------>
Bruger dette til at tjekke værdien -
<%
    valg = Request.Form("nyhedsbrev")
    valg = Split(valg, ",")
    For Each member in valg
    Response.Write member & "<br>"
    Next
%>

Jeg får kun udskrevet "on" en masse gange, og ikke den value jeg søger, feks "an-ps2"... warum.

Håber det er en der kan læse dette lille problem
Avatar billede jefr Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:55 #1
Prøv at skrive value i stedet for vaule.
Avatar billede spritzer Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:58 #2
LOL!

Ja det hjælper nok - seng her komemr jeg.
Avatar billede spritzer Nybegynder
01. december 2004 - 13:20 #3
Lig et svar så jeg kan få lukket :)
Avatar billede jefr Nybegynder
01. december 2004 - 18:26 #4
Jamen selvfølgelig :-)