Avatar billede nielsrs Nybegynder
05. oktober 2004 - 23:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lav batteristand

Jeg har fået en ældre bærbar Compaq Armada 1130

Windows98 spændingsmåler viser 0% i strøm, og kommer med advarsler om lav stand. Den kunne dog køre på batteriet i ca. 1 time, men den kunne ikke holde strømmen, efter den havde stået slukket.

Nu har jeg fået et nyt batteri, og ladet det fuldt op...men AK spændingsmåleren i Win98 viser stadig 0% i strøm.
Der er en spændingsmåler på selve PC'en, og den viser at batteriet er fuldt opladet.

Den har også problemer med at holde tiden på uret.

Er der nogen der har en ide om hvad der er galt, måske kan spændingsmåleren i win98 ikke bruges ????
Avatar billede nielsrs Nybegynder
08. november 2008 - 13:17 #1
Intet svar, jeg lukker spørgsmålet
Avatar billede nielsrs Nybegynder
08. november 2008 - 13:19 #2
spørgsmålet lukkes