Avatar billede tjekket Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:41 Der er 5 kommentarer

Mails ryger ikke i "sendt post"

Hej
Jeg har på det seneste oplevet at outlook ikke gemmer ligger mine mails i sendt post.

Det skete for 5min siden og her var hvad jeg gjorde:
Havde sendt en mail, men addressen var forkert. Gik derefter ind i sendt post og double klikkede på mailen. Derfter indsat jeg den rigtige mail adr. og sendte igen.
2 min efter ville jeg lige tjekke hvilken adr. som jeg havde sendt til, men maile ligger IKKE i sendt post.

Jeg har haft samme problem når jeg har oprette kladder. Her kan min outlook også finde på ikke at ligge mine mails i sendt post.

Jeg har 2500 mails i sendt post og 1800 mails i slettet post.
Kører med WinXP, Outlook 2000 SP-3

Er der nogen som kender til dette problem ?
Avatar billede leif Seniormester
05. oktober 2004 - 14:45 #1
Hvor stor er din .pst fil ?
Avatar billede tjekket Nybegynder
05. oktober 2004 - 14:46 #2
406 MB
Avatar billede tjekket Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:08 #3
Ingen der kan hjælpe ??
Avatar billede leif Seniormester
06. oktober 2004 - 14:20 #4
Ikke hvis Outlook er sat til at gemme en kopi, når du er igang med en mail så kan du gå op i Filer -> Egenskaber (Mener jeg den hedder) sætte om der skal gemmes en kopi !
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
20. maj 2005 - 08:10 #5
har lige haft det samme problem for en bruger. Vedkommendes ur/dato indstillinger var gået helt galt, og stod i dag 20/9 2005, til 3. august 2003

måske det - for de er der, bare ikke på den dato man forventer ;)