Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 10:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil ha' en pris

;-)) Hvor kan man tilmelde et site og få en pris??

IT og telestyrelsen vurderer offentlige sites, men det er ikke et offentligt site jeg vil have vurderet. Fjollet ide måske, men jeg vil gerne forsøge .....

Putzen
Avatar billede mat Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:18 #1
Et par forslag jeg lige kunne komme på (det er primært design):

http://cwd.dk/ > submit site

http://www.macromedia.com/cfusion/showcase/index.cfm?event=submit&loc=en_us - hvis du har brugt macromediaprodukter? Macromedia showcase er stort for nogen.

http://ultrashock.com/ - Du kan prøve at poste i shockworthy, hvis du er rigtig hård kan det være du ryger over i bombshock :)

Må vi ikke se det? :)

mvh mat
Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:32 #2
Nej
Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:33 #3
jo selvfølgelig! Men jeg er ikke "hård", jeg har bare en velfungerende hjemmeside med mange glade brugere...!
Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 13:39 #4
Avatar billede cob Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:06 #5
Du får ikke en bedre eller flottere side af at klistre en "pris" på den...
- men lav du blot et fint lille diplom og sæt på side hvis du syntes det er smart...;-)
Jeg kan ikke se fidusen i det... - og SÅ speciel er siden vel ikke...
Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:28 #6
Hov hov, det er frækt, syntes jeg.

Sitet er henvender sig til en speciel målgruppe, der er intet smart, "Cool" eller sejt ved den. Det interessante ved en pris er, om andre end målgruppen kan "få noget ud af den", og så syntes jeg at det er lidt sjovt!
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. oktober 2004 - 15:36 #7
Det er findes an masse danske "awards" sider.
De smider awards ud til højre og venstre. Derfor giver jeg ikke en sk** for de awards.

Deres eneste grund til at give dig en award er at den fungerer som link til deres side. Og så får de en masse besøgende, og tjener kassen på deres bannere...
Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:42 #8
Suk .....
Avatar billede doggy82 Praktikant
05. oktober 2004 - 15:42 #9
Men det er jo let nok at finde dem, tryk på andres awards og du kommer til awards siden.
Men altså at jeg fatter at folk er så naive at de vil di' andre gratis reklame.

Feks den her hjemmeside: http://www.kan-lir.dk/awards
De har fået pænt mange awards.
Og den hjemmeside er jo flot... NEJ gu' er den ej, den stinker!

Så drop awards. Opret istedet en ny site vurdering her på eksperten. Så kan vi hjælpe dig med hvad der er flot, og hvad der kan forbedres. Altså konstruktiv kritik. Det får du mest ud af.
Avatar billede putzen Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:52 #10
Du har ret, det stinker!! Ligner en masser glade amatørere der deler priser ud, Ikke lige det jeg søger.

Hmmmmmm, du har nok idet hele taget ret, jeg må vist overveje det igen .....
Avatar billede b_ball Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:00 #11
Jeg syntes der er forskel på awards.
Jeg har selv vundet en awards, Det er en lidt særlig award. det er nemlig kun for folk der bruger mambo cms. Dem der uddelerden er nogle af dem der udvikler mambo derfor syntes jeg det er en anakendelse.

Jeg ville da også blive glad hvis jeg engang kunne komme på www.coolhomepages.com eller www.cwd.dk men det sker nok aldrig.

I kan finde min side her: www.n-design.dk
Min awards findes her: http://www.mamboawards.com/index.php?option=content&task=view&id=47&Itemid=25
Avatar billede sotec Nybegynder
09. oktober 2004 - 19:44 #12
Prøv at poste sitet på http://www.RateMySite.dk

Der er ikke noget at vinde, men du kan få noget
feedback fra de øvrige tilmeldte.
Avatar billede rudnicki Nybegynder
20. november 2004 - 01:15 #13
ked af at sige det, men din side er jo grim, kedelig html side.
funktionaliteten er sikkert i top, men siden er for kedelig til at man som ikke breton ejer gider at udforske den. Ikke for at være ond eller nedladende!
Den side vinder ikke nogle award, ikke nogen der vil tælle for noget, så kunne du bare lave din egen award side og tildele din side en award.
Håber ikke at du bliver ked af det, jeg tror helt sikker at siden gør en masse mennesker glade, og fungerer fint til de betingelser den fungerer under.
Men lad os se realiteterne i øjnene, en award skal vel gå til noget ekstraordinært, og det er din side ikke.

mvh
Nicolai
Avatar billede putzen Nybegynder
27. december 2004 - 17:49 #14
Kære Nicolai
DU syntes at sitet er grimt, ok, det må du gerne for min skyld. Og nej, det er heller ikke nyskabende eller ekstraordinært, MEN målgruppen: jægere, bretonejere, andre jagthundeejere og hundemennesker i det hele taget, er ret almindlige brugere af internettet, der blot vil finde informationer om hunde, jagthunde og ikke mindst deres egen hund; ikke hardcore it -nørder som du (syntes du sikkeret selv?), der falder for smarte effekter og snørklet arkitektur. DERFOR giver jeg ikke en hylende fis for dit usaglige svar.