Avatar billede cobra23 Nybegynder
05. oktober 2004 - 08:46 Der er 3 kommentarer

Hjælp til denne opgave hurtigst muligt.

Hej med alle jer kloge SQL programører her er 10 opg som
jeg simpelthen ikke kan greje.

I bedes klikke på dette link http://cobra23.50megs.com/ObligatoriskUgeopgave2.htm

Jeg håber nogen kan hjælpe mig da det er en aflevering der skal
afleveres imorgen.
Avatar billede knowit-mmp Nybegynder
05. oktober 2004 - 08:51 #1
Det er godt nok en omfattende opgave, der vil tage ret lang tid at lave...

Drop mig en mail på mmp@martinmoesby.com, hvis du vil have at jeg skal løse den.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. oktober 2004 - 09:01 #2
Hvorfor laver du ikke selv nogle udkast og poster dem her. Så kan vi
kommentere og du forbedrer udfra vores kommentarer. Det lærer du nok
mere ved.
Avatar billede Syska Mester
05. oktober 2004 - 10:01 #3
hehe, må man spørge hvad du er i gang med at uddannelse/kursus???