Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:09 Der er 8 kommentarer

Problemer med 2005 beta, ved compile

Hej jeg har lige imigreret til 2005 betaen og lavet et igangværende projekt om til denne version...

Når jeg debugger, kører siden fint på localhost/chr/.. men når jeg uploader får jeg følgende fejl:

http://www.christina-munch.dk/

Jeg har lagt mærke til den i toppen af mine aspx dokumenter nu skriver
<%@ Page language="c#" Classname="Chr.christina" CompileWith="christina.aspx.cs" %>

i stedet for:
<%@ Page language="c#" Codebehind="christina.aspx.cs" AutoEventWireup="false" Inherits="christina.christina" %>

som jeg mener den burde..

hvad skal jeg gøre ?
Det er som om at den regner med at chr er et virtuelt dir på serveren, hvilket ikke er gældende da den ligger i roden der...

plz hjælp siden skal være færdig til imorgen...

på forhånd tak,
Jacob Jensen
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:41 #1
kan det være pga framework versions nummeret ? serveren kører stadig 1.1 og jeg 2.0 ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:42 #2
jeg får ikke nogen fejl når jeg går ind på din side ... har du fikset det ?
mvh
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:32 #3
ja jeg har uploadet en gammel version, og lavet ændringerne.... kender du til fejlen.. jeg er kommet til at konvertere mit projekt om til 2005, og kan ikke compile det og ligge det på webserveren....
Avatar billede snepnet Nybegynder
05. oktober 2004 - 08:17 #4
Jeg konverterede en ret stor soluton på et tidspunkt, og de eneste fejl jeg fik var i page-direktivet som du også selv er inde på er blevet ændret.

Jeg rettede det selv bare efter kompilerens angivelser, og så gik det fint.
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:31 #5
okay.. det vil jeg prøve næste gang... drop et svar...
Avatar billede snepnet Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:53 #6
et svar her :o)
mvh
Avatar billede burningice Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:05 #7
hehe... ikke så heldigt at skifte til et betaprodukt på et projekt der skal være færdig dagen efter... ;)
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. september 2005 - 19:22 #8
kan vi lukke her ddobbelttv?
mvh