Avatar billede tobias-basse Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Printer vil kun printe farve fra hjemmesider

Jeg har en HP psc 1110 printer, og kan ikke finde en indstilling hvor jeg kan definere at den kun skal printe sort/hvid.
F.eks. når jeg er inde på en side på nettet, kan det være rart ikke at printe alle farve med, da det koster en del mere.

Jeg har tidlige haft en anden HP printer, og der kunne jeg bare ændre det i printerens egenskaber..

Jeg håber virkelig der er nogle der kan give mig et svar..

Venlig hilsen
Tobias Basse
Avatar billede m-smith Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:51 #1
jeg har nogenlunde samme problem, min printer er vist en 1200, jeg kan heller få den til at printe i sort hvid men du kan gå i egenskaber og sige dårligste kvalitet så sparer du lidt farve og penge......
Avatar billede tobias-basse Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:55 #2
Tak for svaret... Men det løser det desværre ikke.. F.eks. på Krak når man vil printe et kort ud.. Så slipper man ikke for en masse farve..
Avatar billede m-smith Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:01 #3
jeps det er pisse irriterende, jeg kender ingen måde at sige sort hvid på desværre
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. oktober 2004 - 22:45 #4
HP´s PSC 1000 serie har ikke mulighed for ren sort/hvid print - så der er desværre ingen løsning.

Dog kan du jo køre gennem f.eks. pdf-creator, lave et S/H dokument, og så skrive det ud på din printer. Men det er næppe noget der er sjovt i længden...
Avatar billede tobias-basse Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:36 #5
Finders der ikke en farveprofil der bare printer i sort/hvid?
Avatar billede mcnally Praktikant
05. oktober 2004 - 20:47 #6
tag farvepatronen ud
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. oktober 2004 - 23:31 #7
Hovsa - troede jeg havde skrevet endnu en kommentar - den er åbenbart gledet ud...

Men prøv at installere en HP DeskJet 550c. Det er HP´s universeldriver, og her har du S/H muligheden. Se om ikke det kan lade sig gøre med den...

Du skal selvfølgelig forsat beholde den rigtige driver til almindelige farveudskrifter..
Avatar billede tobias-basse Nybegynder
07. oktober 2004 - 08:49 #8
Ole!
Mange tak.. det vil jeg prøve. Af en eller anden grund var det ikke dig der fik de point jeg havde udlovet.. men vi må finde på noget så..
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. oktober 2004 - 21:40 #9
Det er helt i orden - det skal du ikke spekulere over...