Avatar billede lund_dk Praktikant
04. oktober 2004 - 20:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

teste belastning/trafik

Hej!

Hvordan kan jeg måle trafik/hastighed på min IIS server i xp ?
Avatar billede stoffer Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:46 #1
Avatar billede lund_dk Praktikant
06. oktober 2004 - 22:57 #2
Har taget en test, og min raport lyder sådan her..

Men hvordan ved jeg om det er en ok belastning, har ikke rigtig noget at sammenligne med

Overview
================================================================================
Report name:                  06-10-2004 22:49:09
Run on:                      06-10-2004 22:49:09
Run length:                  00:04:00

Web Application Stress Tool Version:1.1.293.1

Number of test clients:      1

Number of hits:              3995
Requests per Second:          16,63

Socket Statistics
--------------------------------------------------------------------------------
Socket Connects:              7993
Total Bytes Sent (in KB):    1937,81
Bytes Sent Rate (in KB/s):    8,07
Total Bytes Recv (in KB):    41740,30
Bytes Recv Rate (in KB/s):    173,72

Socket Errors
--------------------------------------------------------------------------------
Connect:                      0
Send:                        0
Recv:                        0
Timeouts:                    0

RDS Results
--------------------------------------------------------------------------------
Successful Queries:          0

Script Settings
================================================================================
Server:                      localhost
Number of threads:            2

Test length:                  00:04:00
Warmup:                      00:00:00
Cooldown:                    00:00:00

Use Random Delay:            Yes
Min Delay Time:              20
Max Delay Time:              50

Follow Redirects:            Yes
Max Redirect Depth:          15

Clients used in test
================================================================================
localhost

Clients not used in test
================================================================================

Result Codes
Code      Description                  Count
================================================================================
200      OK                            3995

Page Summary
Page                            Hits      TTFB Avg  TTLB Avg  Auth      Query
================================================================================
GET /silkejob.dk                3995      0,25      82,93    No        No
Avatar billede wt100 Nybegynder
05. februar 2006 - 19:08 #3
tja jeg syntes det ser fornuftigt ud, men som du selv taler om, hvad er sammenligningsgrundlaget, og hvad er dine forventninger, eller rettere sagt, hvad er dine clienters forventning?

Et weblog statistik program, kan vise dig trenden i dine clienter forventninger mht. servetime.
Avatar billede wt100 Nybegynder
05. februar 2006 - 19:09 #4
Jeg kan anbefale WebTrends, det kan du få på demo i 14 dage