Avatar billede nitte Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Valg af nyt grafikkort

Hejsa, jeg skal have et nyt grafikkort da mit gamle er ved at være forældet ( geforce 4 mx ) Har overvejet dette: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=70152 Da det har fået en god bedømmelse og så er 1200 kr. lige til at overkomme.
Men kortet skal udelukkende bruges til spil, hovedsagligt warcraft 3 og Når det udkommer world of warcraft. Vil det være et dumt valg med Geforce fx 5700 ? Og Hvilket andet ville være bedre ?

Min computer er en:
1700 mhz amd athlon
soltek sl-75FRV bunkort
512 ddr ram

På forhånd tak
Avatar billede grook Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:53 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96307 er bedre grafikkort til prisen har 100 mhz ekstra+ radeon er nicere til wc3
Avatar billede joaqin Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:58 #2
hej nitte
Hvad  grook nævner
Ville også klart anbefale, da 9600 XT personligt er et hurtigere og bedre valg

Mvh

Joaqin
Avatar billede nitte Nybegynder
04. oktober 2004 - 21:56 #3
Er det noget i har erfaringer med ? Vil nemlig ikke bare købe et grafikkort, og så fortryde senere.. Vil gerne være helt sikker på at det er det rigtige kort jeg køber.
Avatar billede grook Nybegynder
04. oktober 2004 - 22:43 #4
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96307 er bedre grafikkort til prisen har

100 mhz ekstra+ radeon er nicere til wc3, det er altså klart det bedste.. har selv

et magen til.. genialt grafikkort.. seriøst, til den pris får du ikke bedre..

Mvh. GrooK
Avatar billede nitte Nybegynder
06. oktober 2004 - 19:09 #5
Stoler ikke så meget på mærket Powercooler, Vil i ikke prøve og findet et asus radeon kort til ca. 1200 - 1500 kr. som køre meget godt i warcraft og world of warcraft...

Takker :)
Avatar billede nitte Nybegynder
09. oktober 2004 - 19:58 #6
ATI         Radeon 9600XT

Core Clock         500 Mhz

GPU Køling         Aktiv køling

Antal MB         128 MB

Type         DDR

AGP         AGPx4
AGPx8

Analog (15pins)         2 stk (1 stk via adapter fra DVI - medfølger)

Digital - DVI (29pins)         1 stk

TV-Out         S-VHS
Komposit

Video-Out         0 stk

Grook den der, er den god til warcraft ? fordi så bestiller jeg den..
Avatar billede nitte Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:21 #7
Har haft kigget på dette:

ATI        Radeon 9600XT

Core Clock        500 Mhz

GPU Køling        Aktiv køling

Antal MB        128 MB

Type        DDR

AGP        AGPx4
AGPx8

Analog (15pins)        2 stk (1 stk via adapter fra DVI - medfølger)

Digital - DVI (29pins)        1 stk

TV-Out        S-VHS
Komposit

Video-Out        0 stk