Avatar billede uhygge Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:39 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Har en fået en vires w32.ircbot.g

Hey, Eksperten hvordan får jeg fjernet denne virus?

Her er en Hijacthis fil.

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 14:37:22, on 04-10-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\taskman.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Programmer\Hewlett-Packard\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Home Theater SchSvr] "C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [Sunkist2k] C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Reminder] "C:\Windows\Creator\Remind_XP.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Sound Manager] SndMon32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKLM\..\Run: [SDIN Adapter] sdin.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winimage] wvsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Task Manager] taskman.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Services] lssrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Sound Manager] SndMon32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SDIN Adapter] sdin.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [winimage] wvsvc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Task Manager] taskman.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Services] lssrv.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [BackupNotify] c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\backupnotify.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Sound Manager] SndMon32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SDIN Adapter] sdin.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab

På forhånd tak =)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:40 #1
Jeg kigger på den ..
Avatar billede uhygge Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:42 #2
Tak..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:48 #3
Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp - Virusscanner.

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, slet mapper og filer listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [Windows Sound Manager] SndMon32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SDIN Adapter] sdin.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [winimage] wvsvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Task Manager] taskman.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Services] lssrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PS2] C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Sound Manager] SndMon32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SDIN Adapter] sdin.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [winimage] wvsvc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Task Manager] taskman.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft Services] lssrv.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Sound Manager] SndMon32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SDIN Adapter] sdin.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Win32 Configuration] videosd32.exe
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll (file missing)
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm

---------------------------------------
Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Brug af Start->Søg.
Klik på "Alle filer og mapper"
Klik på "Avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste.
Mapper:
<ingen>

Filer:
c:\windows\system32\SndMon32.exe
c:\windows\system32\sdin.exe
c:\windows\system32\videosd32.exe
c:\windows\system32\wvsvc.exe
c:\windows\system32\taskman.exe
c:\windows\system32\lssrv.exe

---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:50 #4
Vent lige 10 minutter med at gøre noget. Jeg skal lige kontrollere en af dem en ekstra gang.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:55 #5
DENNE MÅ DU IKKE SLETTE !!!!!

c:\windows\system32\taskman.exe

Den skal fixes i HiJackThis, men du må ikke bagefter slette den fysisk på harddisken.

Jeg er noget i tvivl, idet der på mit system er en sådan fil og den er fra Microsoft, og derfor overlader vi beslutningen mht om den skal slettes fysisk eller ej, til virusscanneren, som du kører til sidst i proceduren.

Der er ingen tvivl om at den skal fjernes i HiJackThis !!
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:09 #6
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:10 #7
forevernewbie > Prøv at kigge på denne side og check så om du selv har filen på dit system. Så forstår du nok hvorfor jeg er noget i tvivl om denne fil *s*
http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/w32forbott.html

Det jeg nåede frem til var at der er en legitim Microsoft fil med navnet som er standard på alle xp'ere, og denne må så være overskrevet af den nævnte virus. Men jeg kan ikke være helt sikker, og derfor rådet om at fjerne den i HiJackThis, men lade scanneren afgøre om det er virus'en eller den legitime MS fil.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
04. oktober 2004 - 20:39 #8
tonnybrandt-> Jeg kan godt forstå at du vil lade scanneren afgøre sagen, det er det sikreste. Det var også bare for at vise forskellen

Found three files of that name and wasn't sure which one to delete.
#1 was located at C:\Windows and is a 15 kb application 8/17/2001
#2 was located at C:\Windows\System32 and is a 109 kb application 8/29/2002
#3 was located at C:\Windows\System32.dllcache and is also a 15 KB application 8/17/2001

Den "grimme", som brugeren bliver bedt om at slette, er den i system32, på 109 kb *s*

btw, mit XP har ikke nogen taskman.exe ??? måske det er på tide med en repair ;-)

Ikke mere spam fra mig her ;-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 20:44 #9
For at afslutte, kan jeg fortælle at jeg har den samme 15 kb fil alle 3 steder *s*
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 13:08 #10
Hey igen, sorry den lange vente tid.

Her er lige en ny hackjacthis fil. Den finder 2 steder hvor der er virus det drejer sig om:
File C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe infected by "Backdoor.Win32.Rbot.cd" Virus. Action Taken: No Action Taken.
File C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe infected by "Backdoor.Win32.Rbot.gen" Virus. Action Taken: No Action Taken.

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 13:09:12, on 07-10-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\windows\system\hpsysdrv.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
C:\HP\KBD\KBD.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe
C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
C:\WINDOWS\ALCXMNTR.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\mwavscan.com
C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\kavss.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Ejer\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: HP-visning - {B2847E28-5D7D-4DEB-8B67-05D28BCF79F5} - c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpdtlk02.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [hpsysdrv] c:\windows\system\hpsysdrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CamMonitor] c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Unload\hpqcmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHUPD05] c:\Programmer\Hewlett-Packard\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPHmon05] C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KBD] C:\HP\KBD\KBD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [Home Theater SchSvr] "C:\Programmer\Fælles filer\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Recguard] C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [Sunkist2k] C:\Programmer\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AlcxMonitor] ALCXMNTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Reminder] "C:\Windows\Creator\Remind_XP.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CfgWiz.exe /GUID NAV /CMDLINE "REBOOT"
O4 - HKCU\..\Run: [BackupNotify] c:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\backupnotify.exe
O4 - HKCU\..\Run: [NVIEW] rundll32.exe nview.dll,nViewLoadHook
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O16 - DPF: {C81B5180-AFD1-41A3-97E1-99E8D254DB98} (CSS Web Installer Class) - http://scanner.virus112.com/cabs/cssweb.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 13:35 #11
Fin log. Den er helt ren.

Hvis ikke du allerede har gjort det må du gerne manuelt slette disse 2 filer i stifinderen: (de stod på listen over filer der skulle slettes)

C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe
C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe

Her er et link hvor du kan læse lidt mere om sikker færden på nettet og der er link til nogle små programmer, der kan holde skidtet fra døren:
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

Ellers er der blot at sætte dine mappeindstillinger tilbage til normal, og så vil det være en god ide at deaktivere systemgendannelsen, genstarte og aktivere den igen.
Så er du sikker på at du ikke uforvarende kommer til at gendanne snavset.
Systemgendannelse finder du her:
start | indstillinger | kontrolpanel | system, fanebladet systemgendanelse
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:14 #12
HVorfor er det jeg bar ik kan finde de filer inde i system32 mappen??
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:18 #13
C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe <---- det samme som lsass.exe??
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:20 #14
Mangler lige det sidste hjælp, så skal du få dine points =)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:20 #15
Prøv så dette.
Klik start, kør, skriv cmd og tryk enter.
Nu markerer du de 5 linier nederst, højreklikker markeringen og vælger kopier.
Dernæst klikker du på det sorte dosvindue for at aktivere det. Så højreklikker du en enkelt gang ind i det sorte felt, og den vil nu køre kommandoerne. Hvis den ike kan finde filerne vil den skrive det !

attrib -h -s C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe
attrib -h -s C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe
del C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe /f
del C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe /f
pause
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:23 #16
den skriver de ik blir fundet
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:23 #17
C:\Documents and Settings\Ejer>attrib -h -s C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe
Filen C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe blev ikke fundet.

C:\Documents and Settings\Ejer>attrib -h -s C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe
Filen C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe blev ikke fundet.

C:\Documents and Settings\Ejer>del C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe /f
C:\WINDOWS\System32\lssrv.exe blev ikke fundet.

C:\Documents and Settings\Ejer>del C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe /f
C:\WINDOWS\System32\wvsvc.exe blev ikke fundet.

C:\Documents and Settings\Ejer>pause
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:27 #18
HVad skal jeg så gøre???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:28 #19
Så er de der altså ikke længere. Jeg tror at en ny scanning vil vise at de er væk.
Avatar billede uhygge Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:53 #20
Tak for hjælpen, Your the man!!! hehe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:04 #21
Velbekomme.

Jeg kiggede lige din spørgsmåls-historik og jeg er nødt til at spørge dig om du ikek ved hvordan du accepterer svar og dermed lukker spørgsmålene ?

Du har mange, hvor der er lagt svar og hvor problemet vist er løst, men hvor du ikke har accepteret svarene !
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. oktober 2004 - 15:14 #22
Kan spørgsmålet lukkes ?