Avatar billede orca Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IIS parser ikke .NET

Hey.

Jeg har en IIS kørende på en win2k maskine. .NET er blevet installeret, og det er registreret vha aspnet_regiis -i.

Jeg kan se det er registreret i IIS'en da .aspx er mappet til .NET dll'en. Men når jeg kører et .NET site, så viser den bare kilden til .NET filerne, altså bliver .aspx filerne ikke parset.

Jeg kan se at aspnet_wp.exe processen ikke kører, under task manager. Selve kildefilerne ligger på et netværksshare.

Nogle forslag?
Avatar billede pita- Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:50 #1
Prøv at geninstallere IIS og geninstaller så også .net frameworket.
Avatar billede pita- Nybegynder
04. oktober 2004 - 12:50 #2
Dvs, i den rækkefølge
Avatar billede orca Nybegynder
04. oktober 2004 - 18:27 #3
Det har været forsøgt :(
Avatar billede pita- Nybegynder
05. oktober 2004 - 08:41 #4
Også i den rækkefølge? Det er rækkefølgen der tæller;)
Avatar billede orca Nybegynder
05. oktober 2004 - 11:16 #5
Ja, også i den rækkefølge, det ville være rart med en løsning som ikke kræver en geninstallering.
Avatar billede orca Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:22 #6
Lukker, vi har fået en wink3 server sat op i stedet.