Avatar billede frederikns Nybegynder
03. oktober 2004 - 23:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at gå i standby/dvale

Når jeg prøver at sætte min nye bærbare i standby, får jeg en dialogboks det fortæller at 'SCSI/RAID-værtscontrolleren' forhindrer computeren i at gå i standby, og jeg skal prøve at lukke nogle programmer, og hvis problemet fortsætter skal jeg opdatere driveren, jeg har prøvet at lukke alle de programmer jeg kunne, men uden resultat, er der nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede halifax Nybegynder
04. oktober 2004 - 00:54 #1
Du bruger vel næppe SCSI/RAID-værtscontroler i en bærbar. Eller hvad..?
Er problemet af ny dato efter du har ændret nogle indstillinger / aktiveret et eller andet?

Se efter i Enhedshåndtering om der er nogen SCSI/RAID-værtscontroler og i så fald kontroller indstillinger den, eller deaktiver den (kan aktiveres igen om nødvendigt). Gør det nogen forskel?
Avatar billede frederikns Nybegynder
04. oktober 2004 - 14:12 #2
Det var lige præcis hvad der skulle til, hvis du vil have point'ene så skriv lige et svar og ikke en kommentar
Avatar billede halifax Nybegynder
05. oktober 2004 - 02:24 #3
Tak, jeg lægger et svar.