Avatar billede impar Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:33 Der er 1 løsning

Hurtigt! findes der en bin converter?

Findes der en converter, der kan konvertere bin til avi eller mpeg eller bare et eller andet, man kan se uden at skulle brænde en cd ud?
Eller er der et program, man kan se bin og det der halløj med?

/Impar
Avatar billede c-holst Novice
03. oktober 2004 - 19:37 #1
hvis du har en tilhørende cuefil, can du jo mounte den med fx
deamontools
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php
eller et andet program til at skabe virtuelle drev

har du ingen cuefil, kan du vist nok skabe en ud fra din binfil