Avatar billede jvnega Nybegynder
03. oktober 2004 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgang til andre computere på netværket

Hej,

Jeg har problemer med hjemmenetværket, vi har 3 computere med Norton Internetsecurity, de 2 af computerene kan godt finde den 3 og få adgang til denne, men den 3 kan ikke få adgang til de to andre, de kan findes under arbejdsgruppecomputere men jeg kan altså ikke komme ind på dem.  De 2 med problemer kan heller ikke finde hinanden.

Håber der er nogen der kan hjælpe da det er rimelig irriterende!

Det skal lige siges at firewallen er sat ens op på alle 2 maskiner.

Mvh.
Jesper
Avatar billede haka Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:16 #1
har du prøvet at slå firewallen fra på dem.
Det kan også godt være at norton bloker for dem.
Han du prøvet at køre opret hjemme netværk.
Avatar billede jvnega Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:49 #2
Jeg har prøvet at slå den fra, uden held.

Har også kørt guiden.
Avatar billede tonnym Nybegynder
03. oktober 2004 - 22:21 #3
Et skud,

Er der installeret "fil og udskrift deling" under netværks egenskaber på alle 3 computere?

Kan ikke huske om det er et must for at kunne "finde" computeren på netværket?
Avatar billede jvnega Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:32 #4
Undskylder jeg først svarer tilbage nu... Status er at det stadig ikke fungerer... Og "fil og udskrifts deling" er slået til på alle 3 computere.
Avatar billede jvnega Nybegynder
23. juni 2005 - 11:00 #5
Lukker