Avatar billede fonzie Nybegynder
03. oktober 2004 - 14:52 Der er 5 kommentarer

Mangel på lyd på en dvd film?

Jeg har brændt en dvd-rip som skulle have følgende lydformat:

Audio Bitrate: AC3

Men der er ingen lyd når jeg ser filmen. Nogle der kan hjælpe med det?
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 15:20 #1
du skal hente AC3-filter:
http://ac3filter.sourceforge.net/
Avatar billede fonzie Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:14 #2
Det har jeg hermed gjort, hvordan får jeg så kørt det filter hen over?
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 19:26 #3
du installerer det og så burde det virke med lyden, gør det ikke det?
Avatar billede fonzie Nybegynder
04. oktober 2004 - 17:44 #4
nope.. men jeg har hentet en VLC player, hvor lyden virker. Men jeg vil jo gerne kunne brænde en dvd inkl. lyd :)
Avatar billede nopsen Ekspert
04. oktober 2004 - 17:54 #5
jeg kører udelukkende med DivX, Xvid og AC3-filter og har aldrig haft den slags problemer, jeg bruger Power DVD til at afspille med, men det burde være ligemeget hvilket afspiller program man bruger.