Avatar billede dextor Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HL2 kupon fra ATI grafikkort.

Hej..
jeg har fået sådan en kupon så jeg kan få HL2 gratis med mit ATI grafikkort, men når jeg går ind på deres side står der, at indtil HL2 kommer kan jeg få en gratis Valve Premier Pack (HL1 + mods), og den skulle jeg lige til at hente indtil jeg blev i tvivl om det så gør, at jeg IKKE kan få Half-Life 2...
Se her: https://www.atihl2offer.com/prodPurchase.asp?type=single

Især det der står ved Option 3 får mig til at tænke sådan...
og jaja nu siger i sikkert jeg skal skrive til ATI, men det kunne være at nogle herinde vidste det..

på forhånd tak..!
Avatar billede whyme Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:53 #1
Hvilket grafikkort har du købt med HL2?
Avatar billede dextor Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:55 #2
vist et Radeon 9600 XT
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:16 #3
Har også købt et ati kort til 1000kr. hvor den kupon var med. Synes bare det virker af meget at forære et nyt spil til ca. 400 kr sammen med et gfx til 1000 kr....
Avatar billede dextor Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:36 #4
det er fordi at ati styrer :P

nå men mit spørgsmål....
Avatar billede laped98 Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:02 #5
der står en adresse på det lille kort som du fik med dit GrafikKort som du skal gå ins på og så vægler du bare den slage version som du vil have og så registere den din kode.

så sender de den version som du har vlagt når spillet udkommer gratis :D har nemlig selv det samme Kort "Readon 9600 XT 256 mb ram :D" så ved det skam godt :D
Avatar billede laped98 Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:05 #6
der er flere muligheder som du kan vælge i mellem nå du kommer ind på siden.. og du kan jo allerede dl den via steam ..

men du kan dog ikke spille den endnu da den lige skal frigives først. det er en slags kode som gør at man ikke kan spille det endnu...

men jeg har dl den fra nettet til min steam :D

så jeg venter osse bare på at jeg kan spille det :P
Avatar billede dextor Nybegynder
04. oktober 2004 - 15:30 #7
ja men det ved jeg godt.... det jeg spørger om er, at hvis jeg nu benytter mig af deres tilbud med at få Valve Premier Pack/Half-Life+mods (gratis) som de kører med indtil HL2 udkommer, kan jeg så stadig benytte den kode fra min kupon, eller er den så brugt så jeg IKKE kan få half-life 2 ?
Avatar billede laped98 Nybegynder
05. oktober 2004 - 08:54 #8
mener den er brugt det er enden eller !? sådan har jeg iherifald forstået det....

så jeg ahr valgt at tage den til min steam så jeg altid bare kan download den igen fra min steam :D
Avatar billede dextor Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:37 #9
yes men hvis jeg får en gratis HL fra dem, kan jeg så stadig hente HL2 når det kommer?
eller bliver den key så "ødelagt" ?
Avatar billede dextor Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:38 #10
"You can use this Activation Key to obtain both the Valve Premier Pack and Half-Life® 2 (when it becomes available at retail)."

bare smid svar en eller anden
Avatar billede laped98 Nybegynder
06. oktober 2004 - 09:37 #11
ja okay... fik du svar på alt hvad du havede brug for ???
Avatar billede dextor Nybegynder
06. oktober 2004 - 14:25 #12
nææ jeg tror vi misforstod hinanden :)

det var det med "You can use this Activation Key to obtain both the Valve Premier Pack and bla bla bla" jeg ville vide..som jeg fandt ud af