Avatar billede arnesloth Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:12 Der er 3 kommentarer

ASUS svarer ikke

Er der nogen der ved hvorfor ASUS aldrig ikke svarer når jeg har sendt dem flere priorioterede og bekræft modtagelse af mails,  på deres  support tsd@asus.com ?
Arne Sloth
Avatar billede trekkies Juniormester
03. oktober 2004 - 12:21 #1
Der er mange firmaer som ikke tager mails alvorligt.
f.eks.
DR - De tager ca 1 måned med at svarer
Coop (Tidligere FDB) står at det tager ca 5 dage, men jeg har været ude for at de har været oppe på 1 måned.

Jeg skrev til et Dansk it butik på internette i det sidste år tusinde, men jeg har stadig ikke hørt fra dem.

Så mit råd er at sende en mere mail til dem.

Hvor lang tid har du ventet?
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2004 - 12:28 #2
Du skal bruger : http://vip.asus.com/eservice/webserv.aspx?SLanguage=en-us
hvis du vil i kontakt med dem og der kan gå laaaang tid, inden de skriver tilbage.
Avatar billede trekkies Juniormester
28. oktober 2004 - 15:39 #3
Hej arnesloth

Tror du ikke snart at det er på tide at lukke dette spørgsmål?