Avatar billede eskimab Nybegynder
02. oktober 2004 - 18:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

slet ½færdig installation

jeg har installeret win xp på en compuiter der allerede havde xp i forvejen npr jeg nu starter op skal man vælge imellem og starte op i installationen eller starte op i det normale xp. Hvordan sletter jeg den halvfærdige installation
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. oktober 2004 - 18:42 #1
Du kan kigge i den her tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/546175
Avatar billede eskimab Nybegynder
02. oktober 2004 - 19:08 #2
jeg har ikke notesblok/notepad... hvordan kan jeg installere den?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. oktober 2004 - 19:10 #3
Er du sikker ?

Prøv at gå ned i kør og skriv: notepad
Avatar billede eskimab Nybegynder
03. oktober 2004 - 09:06 #4
tak det hjalp
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2004 - 13:04 #5
eskimab> hvorfor ikke BEDE om et svar, istedet for at tage point selv?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
03. oktober 2004 - 13:06 #6
Det vigtigeste er vel at han fik løst sit problem...

Point skal vel bare bruges til at lave nye spm.
Avatar billede eskimab Nybegynder
03. oktober 2004 - 23:00 #7
john_stigers> jeg tog de point selv fordi det kun var et "hint" jeg fik. Og det virkede faktisk ikke helt.. Løste problemet på anden vis... så jeg syntes ikke han havde fortjent dem helt... men jeg er faktisk rimelig ligeglad med mine point...