Avatar billede psychoras Novice
02. oktober 2004 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Købe med f1 i cs 1.5

Hej.

Hvordan er det man gør så man kan bruge F1 som buy key i 1.5?

Søger hurtigt svar (derfor de mange point)

På forhånd tak!!
Avatar billede sexpac Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:49 #1
Du går ind i det der hedder options, keyboard og der står der noget med buy den ændrer du til F1 i stædet for B som der står.
Avatar billede psychoras Novice
02. oktober 2004 - 15:50 #2
Ja, det ved jeg godt.. har spillet cs i mange år, men i 1.5 har de lavet et eller andet lort som er binded til f1 så man ikke selv kan bruge f1 til noget, derfor skal man ind og ændre noget ved filerne, og det er det jeg ikke kan huske!
Avatar billede sexpac Nybegynder
02. oktober 2004 - 15:52 #3
JEg har da aldrig haft problemer med at bruge F1 som det passer mig...
Avatar billede psychoras Novice
02. oktober 2004 - 16:00 #4
Har fundet ud af det:
I den nye version af Counter-Strike har Valve Software valgt at reservere F1 tasten til det nye Tracker-system, som er en form for ICQ program, hvor man kan skrive til hinanden nÕr man spiller. Desuden skulle det vµre muligt, at opbygge en kontaktliste sÕ man kan se hvor ens venner spiller. F2 er til det nye demo-afspilnings system, hvor man har mulighed for at µndre i hastighed osv. For at fÕ det til at virke, skal man starte sin demo, som man plejer (viewdemo xx.dem). Det har skabt stor irritation for mange, fordi de mange buy-scripts ofte er bindet til F1 og F2 knapperne.

Heldigvis er der en l°sning pÕ problemet:

1. GÕ ind i mappen ..Valvecl_dlls under din Half-Life eller Counter-Strike mappe

2. Omd°b filerne DemoEditor.dll og GameUI.dll til noget andet, f.eks. DemoEditor2.dll osv., sÕ du altid har filerne, hvis du engang skal bruge dem igen.

Derefter burde F1 & F2 tasterne virker igen
Avatar billede dextor Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:22 #5
eller så var det:
bind f1 buymenu
mener jeg...