Avatar billede michaels102 Nybegynder
02. oktober 2004 - 01:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 hurtige ? ang. ram og linux

PDA Model = HP Ipaq 2210

1. Kan man udvide den indbygge hukommelse, og i såfald hvordan.

2. Kan man indstallere linux på sin pda, evt rent linux, eller ved hjælp af en eller anden for for multi boot...

Synes jeg har hørt noget om at det sidst nævnte skulle kunne lade sig gøre
Avatar billede tuep Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:36 #1
Man kan hvad man vil, men har du ikke nok i både CF og SD slot i din 2210!??!
Avatar billede michaels102 Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:47 #2
Nej, fordi jeg har valgt at indstallere de mest basale ting i den interne hukommelse, så resco explore, sprite backup osv... nogle af de programmer vil gerne have en del program hukommelse. jeg ligger omtrent og har 15 mb tilbage, derfor kunne jeg godt tænke mig at udvide den interne hukommelse
Avatar billede michaels102 Nybegynder
05. oktober 2006 - 23:31 #3
lukket