Avatar billede jakobkp Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere tv på parabol

Vi har 3 fjernsyn og vi overveje at abonnomere hos Canal Digital. Kan man se forskellige programmer fra Canal Digital på de forskellige fjernsyn? Altså dele dem ud så hvert fjernsyn har et program, fra Canal Digital, hver.
- Håber I forstår spørgsmålet.
Avatar billede diversion Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:48 #1
De fleste parabol receivere har kun en tuner. Dvs den kan kun tune ind på én kanal ad gangen. Det kræver derfor 3 receivere for at se 3 kanaler. Desværre.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:59 #2
diversion har ret.
I kan sagtens se Canal Digital men samme kanal på alle 3 TV. Desværre.

P.S:
Lige et råd fra en mit bitter erfaring. Hold dig fra Viasat, du får et hyr med dem den dag du vil opsige abonnementet.
Canal Digital er iorden hvad det angår.
Avatar billede ricky Nybegynder
01. oktober 2004 - 23:00 #3
nu tråden er oppe - så flyver jeg lige ind med et tillægsspm. i relation til ovenstående..

findes der receivere med flere end 1 tuner ? og dermed nogle som kan 'håndtere' flere kanaler samtidigt til flere fjernsyn baseret på 1 kort ?
Avatar billede jakobkp Nybegynder
02. oktober 2004 - 12:37 #4
Kunne man sætte en 'Satellite Television Expansion System' () på. Dele signalet ud til to dobbelt-tuner modtagere, som fx to 'DISH 322' (), og derved have signal til 4 fjernsyn?

Eneste problem jeg kan se er at man får brug for to af de Canal Digital-kort, og måske passer de ikke i?

- Hvad mener I?
Avatar billede jakobkp Nybegynder
02. oktober 2004 - 12:38 #5
Avatar billede jakobkp Nybegynder
29. januar 2005 - 20:46 #6
Bliver sgu for dyrt med satelitmodtagere