Avatar billede rasci Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Rensning af tastatur

Er der nogen der kender et seriøst firma der har specialiceret sig i at rens tastaturer..

Har er nyere logitech som er ved at være pænt fedtet og beskidt.

Point udløses IKKE ved forslag til hvordan jeg selv kan rense det og heller ikke ved firmaer der gør for over 200kr.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2004 - 21:11 #1
ok - så vil jeg ikke skrive hvordan du selv kan - blot skrive at det er NEMT at gøre det selv!
Avatar billede roenving Novice
02. oktober 2004 - 00:59 #2
-- og nye tastaturer får man i nakken, hvis man forsøger at betale penge for dem ...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
02. oktober 2004 - 04:15 #3
john_stigers > *GG*
Alene den kommentar er da alle pointene værd ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2004 - 10:32 #4
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2004 - 10:35 #5
P.s. Mit tastatur er fra 1999 - det er skilt ad i atomer 1 gang (i 2001) - bare lav en skitse over hvor knapperne sidder hvis det er det du er bange for ikke at kunne huske.

(til yderligere info kan jeg da fortælle at det faktisk ikke er beskidt - husk på at mad/drikke/smøger m.m. ikke hører hjemme ved en pc ;))
Avatar billede rasci Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:39 #6
at i gider spilde jeg tid på at svare på noget uden at svare.. få et liv
Avatar billede rasci Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:41 #7
jeg lukker pisset ned.. ingen har tilsyneladende det svar jeg ønsker.. til information findes der flere svenske og norske firmaer der sælger form for service..
Avatar billede roenving Novice
03. oktober 2004 - 02:55 #8
-- og du demonstrerer præcist hvorfor ingen kan give et svar på de præmisser, du udstikker:

Ingen firmaer er i stand til at konkurrerere med prisen for et nyt tastatur !-)

-- og med mit kendskab til de øvrige, som har lagt en kommentar, er det ikke hverken et udtryk for arrogance eller for at genere nogensomhelst, men virkeligheden er, at det er dyrere at ansætte et firma, som skal bruge i størrelsesordenen 2 timer à 200 kr. for at rense et tastatur, for du kan netop ikke komme det ned i en stor spand ...

-- og jeg kan illustrere det med et tilbud, jeg stødte ind i for omkring 10 år siden:

For ca. 30 kr. mindre end det ville koste at få et luksustastur, kunne man købe en skræddersyet plasticoverlæg til sit tastatur, så det ville kunne overleve at nogen kastede kaffe ud over det i uendelighed ...

-- vores lokale erfaring var bare, at tilbagebetalingstiden for den ekstraydelse ville være ca. 20 år ...

-- og alle compueteres tastatur er selvfølgelig smidt ud for mere end 3 år siden !o]
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2004 - 13:01 #9
rasci> "få et liv"
hmm.... du må da meget undskylde, men det er et tastatur vi snakker om.
1. det er MEGET nemt at rense det selv!
2. det er for dyrt at lade et firma rense det (med mindre vi snakker om DiNovo el. Cordless Desktop MX for Bluetooth)
3. hvis det skulle være ovenstående, ja så gælder mit råd "02/10-2004 10:35:26" - de er jo ikke billige, så man passer på sine ting.
4. dovenskaben længe leve ;)

Ovenstående er ment vel, så tag det ikke ilde op :)