Avatar billede hjml Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:38 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Hvor kan man finde en webhotel plads med 1gb plads

Se topic...gerne som min.
Avatar billede hjml Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:40 #1
skal bruges til et forum...
Avatar billede whee Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:49 #2
Du kan altid skrive til en webhotel udbyder og bede dem om et tilbud.
Prøv eventuelt www.danehost.dk
Avatar billede webgon Nybegynder
01. oktober 2004 - 18:01 #3
Prøv at se nærmere på www.freepaq.dk. Ubegrænset plads, e-mails osv. for en 20'er om måneden. Jeg har ingen erfaringer med deres support, stabilitet eller andet, men har selv fået det anbefalet op til flere gange og de ser rimeligt seriøse med.

Det vil være den helt idéelle løsning for et forum, da deres betingelser (naturligt nok) ikke tillader at opbevare store download arkiver, eller et lager af filer der ikke kan nås fra sitet og skal bruges til sharing eller hentes fra andre hjemmesider.

Held og lykke, håber du finder noget du kan bruge :-)
/webgon
Avatar billede hjml Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:04 #4
webgon> Skal man ikke have reklame på freepaq.dk ?..
Avatar billede webgon Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:10 #5
Nej, det skal man ikke :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 21:23 #6
Jeg kan godt skaffe dig en god, men stadig billig løsning, skriv gerne på osj@device.dk
Avatar billede whyme Nybegynder
02. oktober 2004 - 20:38 #7
1 gb til et forum? poster man kun billeder, i stedet for tekst? :)
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 09:53 #8
www.starthotel.dk kan du købe alle de pakker med 50MB du vil :-)
Avatar billede acomma Nybegynder
13. oktober 2004 - 08:27 #9
Jeg hjælper dig også gerne - hvad vil du give? Skal det være Unix eller Windows?

Kan flg. gå an?
http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/webhotel/priser
Avatar billede tutte Nybegynder
18. oktober 2004 - 11:37 #10
Jeg har selv et abonnement hos geegaa.dk, dog ikke 1GB,
men jeg har set det tilbyder det, og det fungerer fint.
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:46 #11
Prøv www.unitspeed.dk deres løsninger er store. Jeg er godt tilfred med at bruge dem.