Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:43 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at finde den bedste externe HD-Box

Heysa...
Jeg har lige haft købt en 200GB Maxtor Harddisk (extern) + box, men kun 5 dage efter købet gik harddisken i stykker fordi: "der blev slået for meget til den" som Zitech siger. Det sjove er bare at jeg kun har haft flyttet på den 2 gange (nogen lunde forsigtigt) og så også at jeg har en anden "Seagate 120GB" Harddisk og den har ikk' haft nogen problemmer i de 6 måneder jeg har haft den...
Nu har jeg så fået afvide (af Zitech) at jeg for EN og kun EN ny HD, men nu vil jeg gerne ha' en HD-Box der virker noget bedre!
Kan i hjælpe mig med at finde "den perfekte HD-Box"???
Den skal kunne klarer det Zitech kalder hårde stød og så skal den helst ikk' larme for meget...
På Forhånd Tak.
Avatar billede tumben Novice
02. oktober 2004 - 00:26 #1
hvad gør du ved harddisken....slår på den ???

er det denne box du har....????
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=134695

dem bruger jeg og er godt tilfreds..måske var det noget ???
Avatar billede kukjxoxl Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:42 #2
1. Nej jeg slår ikke på den eller kaster med den for den sags skyld.
Jeg behandler den med forsigtighed som man bør gøre. Enten var den Maxtor-disk jeg fik utrolig dårlig eller også skal jeg bruge en bedre box...
2. Ja det er den box jeg har og ja den virker fint da jeg også bruger sådan en box til min anden HD. (det er dog en Seagate HD)
Men jeg har set der er andre box'e ude på markedet der er meget bedre, jeg ved bare ik' hvor jeg skal købe dem og hvadfor en der er bedst...