Avatar billede peterjorgen Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stop i hentning af beskeder

Hejsa, jeg har i en tid været væk fra min computer. Og nu da jeg vil tjekke min mail, stopper den ved meddelelse nr 102 ud af 1001. og lukker programmet ned.. hvorfor gør den det???
Avatar billede jespertage Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:28 #1
Der ligger sandsynligvis en stor fil og spærrer hos den udbyder hvor du har din emailadresse. Hvis du har mulighed for det, kan du logge ind i kontrolpanelet via udbyderens hjemmeside, og den vej igennem slette den fil der blokerer.

Det plejer at løse problemet for mig.
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:28 #2
den skriver dett :
Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'paul.get2net.dk', Server: 'paul.get2net.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F
Avatar billede le_bon Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:36 #3
Jespertage's forslag plejer også at virke for mig, men hvis det ikke virker for dig kan du tage et kig hér og se om der ikke er en løsning: http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0f.html