Avatar billede dennis78 Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt DVD drev - gammel computer

Hej Eksperter!

Jeg går og venter på at Plextor PX-716A DVD-brænderen kommer på markedet. Så står der under systemkrav at det skal være en P4 1,4Ghz. Nu er jeg kun indehaver af en AMD Athlon 700Mhz. Jeg har dog for nyligt sat en ny WD-hdd i så den er hurtig nok. Hvad kan det få af betydninger? Computeren skal vel ikke "tænke" så meget under brænding? Det har vel mere at sige at man har en HDD som er hurtig nok til at overføre data'ene elle??

Mvh
Dennis
Avatar billede hottadpole Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:09 #1
Det afhænger faktisk også af den cpu der køres med, da brænding er temmelig cpu hungrig. Umiddelbart vil jeg dog ikke tro du får de store problemer. Det værste der kan ske er at du må brænde på en lavere hastighed.
Avatar billede dennis78 Nybegynder
04. oktober 2004 - 13:23 #2
Okay tak