Avatar billede eskimab Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

afinstalleret winwos prøver at starte..

Jeg har afinstalleret windows på min ene harddisk ved at formatere den del af min harddisk som det lå på. Nu ville jeg gerne bare starte op og installere windows forfra, men den prøver stadig at starte windows, (og mangler selvfølgelig filer), hvordan får jeg den til at lade være med det?
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 15:21 #1
Hvis du har formatteret korrekt skulle det ikke være muligt, kør evt "fdisk" før ny formattering
Avatar billede eskimab Nybegynder
01. oktober 2004 - 17:04 #2
nu har jeg valgt den rigtige partion.. hvordan får jeg installeret xp nu?
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 17:32 #3
Jamen du booter da blot på CDén og følger anvisningen på skærmen
Avatar billede eskimab Nybegynder
02. oktober 2004 - 08:55 #4
Når jeg prøver at boote på cden sker der ingenting, hvis jeg ændrer de små plastik ting bag på cddrevet så dt er master, så starter min computer bare med en hel sort skærm.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2004 - 09:34 #5
Dit CD-drev skal du ikke pille ved det skal stå som slave, prøv at se den vejledning jeg gav på http://www.eksperten.dk/spm/545581
Hvis du gør ligeså tror jeg det kører for dig