Avatar billede vb-wanna-b Nybegynder
01. oktober 2004 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Håndtering af kriterier ved rapport udskrivning

jeg har en rapport der vælger en god portion felter fra forskellige tabeller..
mit problem er at det felt jeg danner rapporten på baggrund af, bliver ikke fjernet fra kriterie feltet i rapporten før jeg fjerner værdien manuelt fra rapporten..
lad os sige jeg har ID feltet med værdien 11 og jeg så vil lave en ny post i formularen ...12..og vil så udskrive en rapport på baggrund af ID=12....blank rapport...nogen der har prøvet det her før?
Avatar billede vb-wanna-b Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:21 #1
ok..det var lettere end først antaget...filer on og sæt filter til navnet på mit Key felt...
Avatar billede mugs Novice
01. oktober 2004 - 13:22 #2
Det er sikkert fordi den nye post ikke er lagret før du forsøger at udskrive den. Du kan gennemtvinge en lagring. Prøver lige at søge efter syntaksen
Avatar billede mugs Novice
01. oktober 2004 - 13:23 #3
DoCmd.RunCommand acCmdSaveRecord
Avatar billede vb-wanna-b Nybegynder
01. oktober 2004 - 14:35 #4
jo, det havde jeg fået den til..hvis jeg checker tabellen inden udskrift har den opdateret feletet..det jeg skrev virker ok..ikke pænt, men acceptabelt