Avatar billede hempler Nybegynder
01. oktober 2004 - 11:25 Der er 6 kommentarer

ip: 64.4.55.45

Siger denne Ip adr. nogen noget?? Den prøver hele tiden at komme igennem nogle af min porte. Godt nok har jeg banned Ip adr. men synes det er møg irriterende. Jeg har været herinde for at søge efter den http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl. Det eneste jeg får ud af det er at den tilhører MS Hotmail. Håber der er nogen der kender en løsning på mit problem.

hostnamet til denne IP er graphics.hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 11:40 #1
Er du sikker på det ikke er MSN du bruger, som ikke har fået komplet adgang gennem din PC?
Avatar billede hempler Nybegynder
01. oktober 2004 - 14:00 #2
Det er ikke MSN. Selvom jeg logger af så fortsætter disse "angreb"
Avatar billede hempler Nybegynder
03. oktober 2004 - 15:46 #3
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe i denne sag?? For lige at give nogle yderligere oplysninger så kommer min firewall med nogle event informationer. nogle gange hedder den f.eks.: Port 1295 uddybende skriver den så: A computer in your Banned IP list at graphic.hotmail.com has attempted to access TCP Port 1295 on your computer.

Andre gange så hedder event informationen: IBM information management, og uddybende:  computer in your Banned IP list at graphic.hotmail.com has attempted to access TCP Port 1451 on your computer. TCP port 1451 is commonly used
Avatar billede hempler Nybegynder
03. oktober 2004 - 15:48 #4
fortsættelse: commonly used by the "IBM Informatiln management" service or program.

Er der nogen som ved hvad disse to ting betyder?? Og hvordan jeg kan rette det så disse angreb holder op?
Avatar billede _hj_ Nybegynder
05. december 2004 - 15:18 #5
ping -a 64.4.55.45
Pinger gfx1.hotmail.com [64.4.55.45] med 32 byte data
Her ses at navneopslaget viser til en hotmail.com server.

Hvis det ikke er MSN eller lignende programmer, prøv så med et at lukke alt om prøver at kontakte omverdenen via dit Internet forbindelse og kør en Netstat fra din CMD. Kan du ikke udelukke nogle ting der fra ?
Avatar billede _hj_ Nybegynder
12. december 2004 - 16:35 #6
Fik du løst problemet ?