Avatar billede ahlforn Nybegynder
01. oktober 2004 - 02:30 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Drivere til ATi Mobility Radeon 9700

Hej, jeg har lige anskaffet mig en bærbar og jeg er stødt ind i et lille problem og jeg håber I kan hjælpe mig.

I min nye bærbar sidder der, som overskriften antyder, et Drivere til ATi Mobility Radeon 9700. Det er et godt kort og da jeg ville instalerer drivere til det gik jeg ind på ATIs hjemmeside, hvor jeg erfarede at man ikke kan hente drivere til deres mobility kort. Som de skriver, skal man hente dem hos producenten af computeren. Nu er det en Abook jeg har købt og den driver CD man kan downloade fra deres side er fra starten af juni, og det er jo temmeligt gammelt når man snakker drivere. Specielt når Doom 3 og CS:Source brokker sig over dem.

Mit spørgsmål er følgende: kan man ikke selv hente drivere til ATIs mobility kort fra en side, så man kan få dem noget hurtigere?
Avatar billede wickedd Juniormester
01. oktober 2004 - 07:32 #1
Prøv Omega, noget bedre end de originale: http://www.omegadrivers.net/
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. oktober 2004 - 07:51 #2
Prøv disse:
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=759

Dit grafikkort skulle være understøttet (ATI mobility M11)
Avatar billede freehelp Praktikant
01. oktober 2004 - 12:50 #3
en alm omega driver vil aldrig virke!

Du kan hente den nyeste CATALYST driver fra http://www.ati.com

Dernæst kandu modde den med MobilityDriver
http://www.driverheaven.net/patje/
Avatar billede wickedd Juniormester
01. oktober 2004 - 14:19 #4
Mobility users beware, these drivers don't support overlay video acceleration on some chipsets, specially in Sager notebooks with 9600 and 9700 Mobility cards.

Nej det kan jeg godt se at det er verdens undergang ..
Avatar billede freehelp Praktikant
01. oktober 2004 - 14:44 #5
bare brug mit link så, er er ikke værre :-)

Man skal altid hente driver på producentens HP
Avatar billede ahlforn Nybegynder
01. oktober 2004 - 18:58 #6
Nu har jeg installeret Catalyst 04.9 driverne ved hjælp af freehelp link, og det virker helt fint. Jeg er også tilhænger af at hente driverne fra producentens hjemmeside.

Tak for hjælpen freehelp og skriv lige et svar så du kan få nogle points.
Avatar billede freehelp Praktikant
01. oktober 2004 - 19:00 #7
Min hjælp er gratis
Avatar billede ahlforn Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:00 #8
ja det siger navnet godt nok :)
Avatar billede freehelp Praktikant
01. oktober 2004 - 19:01 #9
:-)

Men du skulle dele lidt ud til de andre min ven
Avatar billede ahlforn Nybegynder
01. oktober 2004 - 22:40 #10
Ja det burde jeg nok gøre. Hvis de er interesseret kan de lige sige til!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. oktober 2004 - 23:14 #11
Nej, det er iorden. Jeg springer over.
Men tak for tilbuddet *s*
Avatar billede freehelp Praktikant
02. oktober 2004 - 19:44 #12
Er det herfra jeg har modtaget skod karma igen igen igen!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. oktober 2004 - 20:27 #13
freehelp > Det tvivler jeg stærkt på.
Her er kun wickedd, mig og en taknemmelig bruger, så karmaen må komme fra et andet spørgsmål. Meget irriterende man ikke kan se hvem der giver den.
Avatar billede freehelp Praktikant
03. oktober 2004 - 08:43 #14
Enig - men har ikke deltaget i andre længe der kan give dette!

Eksperten og dens tøsedrenge giver mig kvalme
Avatar billede vonb Nybegynder
20. februar 2007 - 18:08 #15
Glæder samme ooskrift hvis man har et 9600???

Jeg ligger inde med samme problem som de ovenstående