Avatar billede oprah Nybegynder
30. september 2004 - 22:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med Java

Hej
Jeg bor i Århus og er lige startet på multimedia udd. Jeg søger en, som kan afsætte et par timer om ugen til at lære mig java, på grundlæggende niveau og besvare mine spg.Timeløn betales efter aftale.
Avatar billede bromer Nybegynder
30. september 2004 - 22:02 #1
Hvis du flytter til København kan jeg klare det!
Avatar billede oprah Nybegynder
30. september 2004 - 22:05 #2
Det kan jeg desværre ikke!Men tak anyway
Avatar billede dannynielsen Nybegynder
30. september 2004 - 22:20 #3
Jeg kan hjælpe, se mere på www.davidsoft.dk
Avatar billede oprah Nybegynder
30. september 2004 - 22:46 #4
jeg fik ikke meget ud af din hjemmeside.Jeg har brug for en som kan hjælpe mig et par timer om ugen. jeg har ikke råd til at ansatte nogen.
Avatar billede dannynielsen Nybegynder
30. september 2004 - 23:52 #5
timeløn betales efter aftale er godt nok for mig. Og jeg havde ikke tænkt mig at skulle ansættes af dig !! Og så kan jeg godt veje af på prisen da du jo er studerende.
Avatar billede ulrikp Nybegynder
01. oktober 2004 - 07:16 #6
Jeg er fra Århus og kan Java. Kontakt mig på info{at}pragmasoft . dk
Avatar billede g1um Nybegynder
01. oktober 2004 - 08:00 #7
( Har du ikke overvejet at låne en bog på biblioteket? det er mange gange bedre OG billigere end at have en siddende ved siden af )
Avatar billede oprah Nybegynder
01. oktober 2004 - 13:56 #8
Er info{at}pragmasoft.dk en hjemmeside eller hva´?
Kan du ikke skrive din e-mail
Avatar billede ulrikp Nybegynder
01. oktober 2004 - 15:33 #9
info{at}pragmasoft.dk er min e-mail adresse. Grunden til at jeg ikke skriver den rigtigt er for at undgå spam. hvis du erstatter {at} med @ har du min e-mail adresse.
Avatar billede hacked Nybegynder
03. oktober 2004 - 19:53 #10
Prøv at gå ind på javabog.dk - den forklarer de mest grundlæggende ting ganske udemærket. Bogen er skrevet på en sådan måde at den forholder sig meget præcist omkring de pågældende emner. Dermed mener jeg at den fx. ikke bruger 20 sider på at forklare noget meget simpelt. Det har nogle forfattere det med at gøre, hvilket jeg syntes er mindre godt (min personlige mening).
Nogle af kapitlerne kan man dog kun se hvis man køber bogen. I bogen er der samtidig nogle opgaver som man efter hvert kapitel kan prøve at komme med en løsning til. Hvis du så får problemmer med nogle af opgaver eller mangler en forklaring .... så læg det op i java kategorien - Der er nogle hardcore kompetente mennesker som nok skal komme med en fornuftig forklaring.