Avatar billede jakobkp Nybegynder
30. september 2004 - 18:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Et fjernsyn til omk 2500

Jeg er så heldig at have fået 2500 kr, som selvfølgelig skal bruges. Og da jeg mangler et fjernsyn ville det jo være perfekt!
Nu skal jeg så ud at have et, men der er jo så mange...
Derfor:
- Den der kan finde det bedste fjernsyn til omk. 2500 kr. Får 200 point.
- Det må gerne være brugt, så længe det er i super god stand.
- Og det skal kunne modtage signal fra en parabol (Ved ikke om alle fjernsyn kan det?!!)

mvh Jakob
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. september 2004 - 19:16 #1
Der er ikke mange fjernsyn der kan modtage parabol, uden en sat reciver i mellem.
Avatar billede jakobkp Nybegynder
30. september 2004 - 19:20 #2
ok. Den får vi så ved siden af.
Jeg tænkte på om Grundig Sedance ST 70-2405 er god?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
30. september 2004 - 19:51 #3
Nu er billede og lyd jo noget kun du kan vurdere om er i orden. Derfor er det lidt skørt at spørge andre til råds. Hvis du køber de store mærker Grundig, Philips osv. så er du rimelig sikker på kvaliteten af produktet (over all) men billedets kvalitet og den lyd der kommer af højtalerne kan kun du selv vurdere. Personligt har jeg mig en dyr smag i billede kvalitet, jeg kan godt lide den farve/lys niveau som B&O TV er justeret til. Derfor brugte jeg for nyentlig 2 timer på at justere et billigt fladskærms TV i farverne til det mindede om B&O's farver. Det er en smags sag og man kan sagtens se forskel!

Henvend dig ved en forhandler og se på udvalget. Der er bare nogen ting, der ikke kan købes på nettet!
Avatar billede jakobkp Nybegynder
30. september 2004 - 19:59 #4
Havde tænkt mig at høre hvad folk havde af forslag, og så bagefter se den hos forhandleren. Det er mere for at have en idé om hvad andre fortrækker.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. oktober 2004 - 09:32 #5
problemet med det andre foretrækker er at det ikke nødvendigvis er det du foretrækker.

Jeg foretrækker BeoVision3 32" men det er lidt uden for dit budget!

http://www.bang-olufsen.com/sw182.asp
Avatar billede jakobkp Nybegynder
01. oktober 2004 - 18:24 #6
Ja det må man sige...
Du lyder til at vide en del om det her med fjernsyn og parabol.
Så kan du sikkert hjælpe med det her:
Vi har 3 fjernsyn (nok snart 4 ;) ) og vi overveje at abonnomere hos Canal Digital. Kan man så gøre det muligt at se forskellige programmer fra Canal Digital på de forskellige fjernsyn?
- Håber du forstår spørgsmålet.
Avatar billede jakobkp Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:38 #7
Tager 150 point selv og så lukker spg.et.
Hvis du laver et svar så kan du lige få 50 point. (Jeg fik jo aldrig rigtigt et svar ;) )
Avatar billede jakobkp Nybegynder
01. oktober 2004 - 21:39 #8
hov. Jeg laver en på 50 så :D