Avatar billede poull Nybegynder
30. september 2004 - 14:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maxtor 5000LE boks med anden disk

Jeg har haft en ektern maxtor disk i form af 5000Le i 2½ ca og pludselig en dag kunne ingen computere komme i kontakt med den. Uden helt at tænke mig om vælger jeg at åbne den for at teste om det er boksen eller harddisken som er i stykker. Efter at have testet harddisken direkte i min computer, finder jeg ud af at fejl er der i. Men fordi jeg havde brudt et segl i boksen, er garantien røget. Det er så hvad det er for nu ville jeg så gerne have en ny disk i boksen som jo nok stadig virker. Her prøver jeg med en lidt ældre segate disk men den bliver ikke fundet når jeg prøver med den.

Så inden jeg køber en ny maxtor disk og sætter i, kan det så tænkes at elektronikken i boksen kun dur til maxtor diske eller er elektronikken også røget sig en tur?
Avatar billede poull Nybegynder
30. september 2004 - 14:47 #1
Jeg har forøvrigt husk og sætte jumperen til cable select som min maxtor disk stod på. :)
Avatar billede poull Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:06 #2
Nå lukker da jeg bare må vælge en maxtor disk for at være sikker...
Avatar billede poull Nybegynder
07. oktober 2004 - 19:08 #3
Forresten så hvis andre støder på samme problem, fik jeg lånt en mactor disk og den virkede der i :)