Avatar billede godske Nybegynder
30. september 2004 - 13:17 Der er 1 løsning

Går kold / vpu error efter 30min med radeon9600pro

Pænt godag

Jeg sidder med en computer der egentlig virker fremragende hvis jeg skal spille 7 kabale, men så snart jeg begynder at game. CounterStrike eller andet går den kold efter 30 min+ Før i tiden kom den med en vpu recover som jeg bare sagde :"Dont send report" og trykkede tab så kunne jeg køre videre.

Men efter at have prøvet at formatere, bruge forskellige driver, win updates(incl begge SP), er den dog bare begyndt at gå fuldstændig kold.

Min egen fornemmelse er at det måske er et varme problem, og ifølge programmet speedfan bliver mit
gfx kort max 53 grader varmt, hvilket jeg dog ikke ved om er for meget?

Kan det skyldes andet? Hvis 53 grader er for meget kan det afhjælpes på nogen måde? Ny køler?

Min computer ser sådan ud :

Intel p4 3ghz
1GB DDR ram
Radeon 9600pro, 256mb
biostar P4VTB bundkort

Jeg har opdateret til nye drivere både med bundkort, grafik kort, directx osv. Har også opdateret bios så de ting syns jeg at have udelukket.
I andre spørgsmål der ligner dette har jeg ikke fundet nogen svar udover de ting jeg har prøvet!!

Problemet har nu været der er flere måneder så gode råd vil jeg være glad for

- Godske
Avatar billede godske Nybegynder
03. oktober 2004 - 12:15 #1
guess not