Avatar billede ag.paven Nybegynder
30. september 2004 - 13:02 Der er 2 kommentarer

Når jeg åbner en mappe åbner den 2 forskellige..

Hej... Jeg sad her og lavede ting og sager på min computer og lige pludselig ændre min mus og tastatur sig.. Når jeg klikker med musen ude på skrivebordet ligemeget hvor så markere den nogle mapper.. Hvis jeg trykker på f.eks. denne computer så markerer den en masse andre også... Så når jeg vil åbne den åbner den dem alle!! KÆMPE PROBLEM!!! HJÆLP..

PS: Har intet ændret.. spillede et spil og det kom ligepludselig :(((
Avatar billede henrik25 Nybegynder
30. september 2004 - 13:03 #1
Har du prøvet at boote din pc ? (dumt spørgsmål, ved det)
Avatar billede ag.paven Nybegynder
30. september 2004 - 13:05 #2
Ja det har jeg funker ikk... men tror jeg har fundet prob... Jeg fandt ud af at træklås var taget fra ka det ha været det?