Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
30. september 2004 - 11:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter man "title"

Når man gemmer en word fil - ja i det hele taget enhver fil - så gemmer den også en information, som er MEGET uheldig. Feltet er Title, som du kan se, hvis du højreklikker på en fil...properties...summary...title.

Hvis jeg laver et tilbud oven i et gammelt tilbud, så gemmer den title...og så tror kunden jo at han har fået en andens tilbud.

Kan jeg slå feltet fra, så det IKKE gemmes?
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
30. september 2004 - 12:01 #1
Når du har dit WORD Dokument åben i Word, så gå op i MENU, og Egenskaber... derinde kan du slette eller skrive noget andet alt efter hvad der skal så i eks Title....
30. september 2004 - 12:01 #2
Udfyld feltet "Titel" med en generel tttel i den skabelon, du bruger til tilbuddene.

Denne titel vil ikke blive overskrevet når du gemer under et nyt navn.
Avatar billede rasmus1234 Nybegynder
30. september 2004 - 12:04 #3
takker
Avatar billede majsmarken Nybegynder
30. september 2004 - 12:10 #4
Konverter Word documentet til PDF format - så kan der ikke ændres eller på anden måde pilles ved det hos modtager. Og så ser documenter ud præcist som du vil ha' det incl evt. grafik osv.

De documenter som jeg eks. lægger ud på hjemmesiden (referater, indkaldelser, ...) er altid i PDF format.

Hvis jeg sender job ansøgninger ud via E-mail er det også i PDF format.

Der er forskellige tools ud i verden som ka' den slags.

Jeg bruger denne:
http://www.pdfmachine.com/pdfmachine/download.shtml
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. september 2004 - 12:20 #5
Du bør hente programmer DOCScrubber der kan fjerne alt den slags information og dermed sikre at der ikke går noget ud der ikke skulde. Som jeg husker det er docscrbber gratis