Avatar billede soti Nybegynder
05. marts 2001 - 21:23 #1
Disse tre ting kan sagtens køre sammen, det vil køre perfekt.

(Ps rigtigt godt valg af bundkort, og cpu men da også Ram)

God lykke med de tre ting...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. marts 2001 - 21:28 #2
Ja, de kan godt gå sammen.

1. bundkortet understøtter processoren

2. Der er plads til 3 ram klodser a max 256 Mb på
bundkortet, der er nemlig plads til maksimalt 768 MB ram. Endvidere understøtter bundkortet PC133 ram.

/per
Avatar billede ravn1 Nybegynder
05. marts 2001 - 21:36 #3
Jeg synes det ser ud som et rigtigt godt valg, jeg har selv en Duron 700@900 på et Asus A7V bundkort og 384MB Ram.
Mht. Ram vil jeg anbefale dig at købe dem hos www.datatel.dk da de er billigere, jeg fik en 256MB SD PC133 7NS (ORG.)for 689 kr. Jeg fik dem i dag(jubii!)
Avatar billede ravn1 Nybegynder
05. marts 2001 - 21:40 #4
Ps. Mht kombatilitets-problemer burde der absolut ingen være! Jeg kender selv en med samme bundkort og en 1000Mhz TB. Praktisk taget alt SD-ram kan køre i de nye bundkort(bare de er pc100 minimum)
Avatar billede bbs Nybegynder
05. marts 2001 - 21:41 #5
Takker for Svarene, de hjalp ALLESAMMEN !

Men med hensyn til køb, så venter jeg lidt, da priserne jo hele tiden falder !
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
05. marts 2001 - 21:48 #6
Godt valg!!!

Jeg kan specielt godt lide bundkortet...Men jeg vil lige sige at Bundkortet godt kan køre med 3 X 512 RAM (selvom Soltek siger noget andet)!!!

Læs testen her: http://www.hardinfo.dk/tests/bundkort/default.asp?ID=198
Avatar billede dis_pater Nybegynder
06. marts 2001 - 01:04 #7
Prøv at vente et par uger så kommer ram ned til under halvdelen af prisen idag...

så vent med at give dine point, da jeg har ret.

Der sker bare meget på markedet lige nu-.

dis_pater
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
06. marts 2001 - 20:25 #8
Dis_pater>>> Tror du ikke der går mere end et par uger???
De er faldet støt de sidste 6 måneder men aldrig 400 kr på et par uger!!!
Avatar billede ravn1 Nybegynder
06. marts 2001 - 22:58 #9
Hvis du har holdt øje med ram markedet den sidste måned vil du kunne se at en 256mb pc133 ram var nede på 600 kr, hvor den nu er oppe på 720, det skete fordi Original rammene udgik, så man kan ALDRIG være sikker på hvad de koster i morgen! Der kunne fx komme endnu et jordskælv som det der ødelagde hele ram markedet sidste år, der gjorde at ram´ne steg med ca 300%
Avatar billede ravn1 Nybegynder
06. marts 2001 - 23:01 #10
bbs>> Hvis jeg var dig, og du kan vente med at opgradere ville jeg købe DDR ram og et MB der understøtter det istedet, de giver en hastighedsforøgelse på ca 10% i forhod til at køre pc133! Jeg vil tro at DDR ram snart falder i pris da de bliver produceret at flere og flere ram-producenter.
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
06. april 2001 - 15:30 #11
Hvornår var det at de der RAM skulle falde???
HE HE!!!
Avatar billede ravn1 Nybegynder
06. april 2001 - 16:24 #12
256Mb ram er faldt.. Men det er DDR ikke, der er kun kommet en angsom skod udgave....
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
06. april 2001 - 20:34 #13
Jamen de er fandme ikke faldet 400 kr. som nogen sagde!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
06. april 2001 - 20:36 #14
Well..

Det er de 512 MB SDRam så...
I hvert tilfælde tak for svarene...