Avatar billede learner Praktikant
30. september 2004 - 10:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

jeg vil sende til mange på en gang

hej, jeg har lavet en mail med mange modtagere, men jeg har hørt at man kan skjule adresserne for modtageren. Jeg mener, hvis nu modtageren trykker videresend, så står alle adresserne der jo og bliver sendt videre. Kan jeg undgå at de bliver sendt med så tydeligt? Hvordan?
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. september 2004 - 10:34 #1
Du skal skrive alle adresserne i "Bcc"-feltet. - Ikke i "To" eller "Cc".

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. september 2004 - 10:37 #2
(Hvis du ikke kan se "Bcc"-feltet, så klik Create Mail > Tools > Select recipients og vælg en adresse og før den over i Bcc-feltet. Så vil Bcc-feltet være åbent fremover.)
Avatar billede learner Praktikant
30. september 2004 - 10:38 #3
Jeps, jeg har lige fundet ud af det selv for 5 minutter siden... :o)
Men det er rigtigt!

Så smid et svar!

Heh! :o)
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. september 2004 - 10:40 #4
Æhhh...du kan også bare klikke View > All Headers, så kommer feltet frem...det var lidt lettere.

c",)
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. september 2004 - 10:40 #5
Oki!
Avatar billede learner Praktikant
30. september 2004 - 10:42 #6
og tak
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. september 2004 - 10:54 #7
Selvtak!
Avatar billede le_bon Nybegynder
30. september 2004 - 10:57 #8
Jeg lavede i øvrigt selv engang en skandale da jeg sendte et nyhedsbrev ud til ca. 60 adresser i "To"-feltet, heriblandt både venner og forretningsforbindelser, hvilket resulterede i at tre af mine venner lavede hver deres "Reply All" med sjofle vittigheder. Stor succés!!!  c",)
Avatar billede learner Praktikant
30. september 2004 - 11:06 #9
hehe :-) ja netop ik? Det er jo ik så godt hvis det sker!
Avatar billede dbrons Nybegynder
05. november 2004 - 14:31 #10
Værd at vide i øvrigt: sender du til mange, så forhindrer TDC adsl det for at forebygge spam.

Det er dog møgirriterende, når man ikke er spammer. Derfor er det faktisk bedre at vælge Tiscali, hvis man kommunikerer med mange på én gang. Deres grænse har jeg ikke nået endnu.
Avatar billede learner Praktikant
05. november 2004 - 14:38 #11
Okay, men får man ikke besked tilbage fra tdc hvis de betragter det som spam?