Avatar billede rikki Nybegynder
05. marts 2001 - 20:44 Der er 7 kommentarer

støj støj støj og atter støj

jeg har lige erhvervet mig audio catalyst, men når jeg \"grabber\" en cd fil og prøver at konvertere den til mp3, så kommmer den kun ud som støj og ikke andet.
what do I do?
Avatar billede Beach Mester
05. marts 2001 - 20:45 #1
Prøv at inst. det igen, skulle meget gerne komme ud med ok mp3
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. marts 2001 - 22:31 #2
Har du sat kablerne fra dit lydkort til CD-rom drev rigtigt?
Ellers, prøv med et andet CD-rom drev.

/vh
Simon
Avatar billede rikki Nybegynder
06. marts 2001 - 09:22 #3
Jeg går ud fra at kablerner sidder ordentligt, ellers ville jeg vel ikke kunne afspille cd´ere.
Eller hvad

hvis ikke, kan du så beskrive for mig hvordan jeg tjekker det?
Rikki
Avatar billede makse Nybegynder
06. marts 2001 - 11:03 #4
Har du prøvet med et andet program. F.eks. Audiograbber?

Du kan hente en demo her: www.audiograbber.com-us.net/
Avatar billede rikki Nybegynder
06. marts 2001 - 19:25 #5
Jeg må indrømme at der er ikke noget af det der virker.

Jeg kommer til at tænke på om audiograbber og audio catalyst overhovedet er encoder programmer, eller skal jeg først formatere til wav og dernæst mp3.

Hvis ikke det er encoder programmer, hvad findes der så af den slags?

Rikki
Avatar billede makse Nybegynder
06. marts 2001 - 19:44 #6
Audiograbber kan lave dem direkte til MP3.

Hvis du kun grabber til WAV, forekommer støjen så også?
Eller sker det, når du konverterer til MP3?
Avatar billede hul Nybegynder
12. maj 2001 - 11:37 #7
brug cool edit pro det rykker og er et hamrende godt godt program. Glem alt om audiocatalyst og audiograbber da de laver for mange fejl, det er bare min mening/erfaring
      mvh søren