Avatar billede mickeynt Nybegynder
30. september 2004 - 02:03 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Insight med nyt design!

Hej, jeg har endelig fået gang i det lidt specielle design af Insights hjemmeside: www.insightmusic.dk - Hvad siger I til det, er det brugervenligt nok og er det til at finde rundt i?

Ellers bare skriv kritik! :-)
Avatar billede lajer Nybegynder
30. september 2004 - 04:41 #1
Hej.

Normalt er jeg ikke meget for at komme ind på flash-sider, men denne her må faktisk siges at være en undtagelse.

Siden er utrolig kreativ og unik. Brugervenlighed i et flash design som dette kan altid diskuteres, da brugeren ikke ser "normale" links etc., som man vil gøre på de fleste andre sites. Tilgengæld virker dette site innovativt og gennemtænkt, så alt ialt syntes jeg at brugervenligheden er ganske glimrende.

Jeg var et øjeblik bange for at jeg skulle have blæst ørene af med musik, så snart flash'en var loadet - dette skette ikke, tilgengæld var siden tavs som graven - keep it that way :-) Der er intet værer end sider der "larmer".

Bottomline:
Stor ros herfra - det ser sq lækkert ud. Jeg vil give en karaktér på 9@13 med pil op.
Avatar billede arnums Nybegynder
30. september 2004 - 11:57 #2
Jeg sidder lige nu, ved en maskine med en opløsning på 1024x768.
Der er jeg nødt til at scrolle ned for at se bund linien, det er ikke godt!
- Billederne af personerne, er meget udvisket.
  Ellers en fin side
Avatar billede jr_no1 Nybegynder
30. september 2004 - 12:51 #3
Flot side.... det må jeg sige!

Ideer:
- Fremhæv booking lidt mere, hvis i regner med at siden skal give jobs!

- Mouseover'ne og effekter fader lidt for langsomt frem, sæt tempoet op så ikke brugeren falder i søvn inden den har fået den fornødne info, og har booket jer!

Kanon ide, og super udførelse!
Avatar billede mickeynt Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:49 #4
I skal have mange tak for roserne :-) Jeg havde tænkt på musik derinde, men det er jo normalt ret irriterende.

Men ja, jeg skal nok have den gjort mindre så alle kan se den fuldt ud, for hvis man eksempelvis har den der google toolbar og dobbelt bundlinie kan man ikke se den i 1024x768.

Med hensyn til hvor hurtigt animationerne fader ind og ud, har jeg oplevet at de er langsommere på ældre computere. Men jeg kan da godt prøve at hæve framerate'n så de går hurtigere.

Men det slørede billede var en fejl med kameraet da vi tog billedet, det var lidt ærgeligt.
Avatar billede jr_no1 Nybegynder
04. oktober 2004 - 08:41 #5
Du kan sagtens have musik derinde....

Bare lav et sted hvor du skal kligge på det for at høre det, Det er jo meget rart at kunne høre lidt af det band man gern vil booke.

Nu ved jeg ikke hvor proffesionelt sitet skal være, og hvor meget i går op i regler, men der er jo Regler for sådan noget... www.KODA.dk

God fornøjelse med det!