Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 23:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Indsættelse af autotekst i sidefodden

Af en eller anden grund, kan jeg ikke vælge "Indsæt autotekst", da den er grå eller sløret om man vil. Hvordan kan jeg få lov til det igen?
Avatar billede kol Nybegynder
30. september 2004 - 06:20 #1
Hvad vil du indsætte?

KOL
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2004 - 16:14 #2
Jeg vil indsætte en af de muligheder man har, når det er muligt at vælge "Indsæt autotekst".
Avatar billede christianjacobsen Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:00 #3
Er den også grå når du ikke er i sidefoden?
Avatar billede christianjacobsen Nybegynder
02. oktober 2004 - 22:04 #4
Har kigget lidt nærmere på det..

Hvis du vælger "Indsæt" "Autotekst" hvad er det så der er gråt?
- Er det alle punkterne - også "Autotekst"?
- Er det kun punktet "Ny  Alt+F3"?

Hvis det er det nederste som er tilfældet, og der ikke er nogen valgmuligheder for autotekster (fx Hilsen, Side etct), kan du evt. gå ind i punktet "Autotekst" og se om der overhovedet er defineret nogle alternativer.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2004 - 13:34 #5
Når jeg går ind i sidefoden, kommer der en menu op, beregnet til brug i sidehoved og sidefod. I denne menu er der et punkt som hedder "Indsæt autotekst", som er gråt og dermed ikke muligt at benytte. Det vil jeg gerne igen, men jeg ved ikke hvordan jeg har fået lukket adgangen og hvordan jeg får den igen.
Avatar billede rvm Nybegynder
15. oktober 2004 - 23:17 #6
Brug ikke den indbyggede menu i sidefoden/sidehovdet, men indsæt autoteksten via Indsæt/Autotekst
Avatar billede kol Nybegynder
16. oktober 2004 - 11:17 #7
rvm har ret:
Selvom du er i sidehoved eller-fod, fungerer den fleste af de normale funktioner i værktøjslinien alligevel. Prøv!

Hilsen KOL
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2004 - 14:41 #8
Der finder jeg netop ikke de funktioner jeg savner.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2005 - 16:17 #9
Jeg lukket spørgsmålet