Avatar billede niederhof Nybegynder
29. september 2004 - 20:48 Der er 1 kommentar

Live WebCam - hvordan ?

Jeg er i besiddelse af et BTC-webcam - og har i forbindelse med et JOTI-arangement ( www.jotajoti.dk ) planer om at vi vil vise live billeder fra vort spejderhus.
Men hvordan gør jeg ??
( Vi har egen hjemmeside, og en 512-opkobling )
Avatar billede diversion Nybegynder
29. september 2004 - 21:25 #1
Man kan bruge Windows Media Encoder (http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/encoder/default.aspx)
Så kan du jo lave en side på dit webhotel der peger på den PC du har encoderen kørende på.
Encoderen har en funktion der hedder "Broadcast a live event" - det må være det du skal.