Avatar billede znow Nybegynder
29. september 2004 - 18:26 Der er 1 kommentar

Grafiker søges til ny lanceret 2DChat

Hejsa, søger en grafiker til en ny lanceret 2DChat.
Ingen penge i det, siger jeg med det samme. Du vil blive tilbudt job på chatten, evt. banner plads hvis du har brug for det, og så være med til at gøre det til et hyggeligt sted  at være på nettet!

Kontakt mig via msn eller email

Msn = znow_@hotmail.com
email = admin@x-chat.dk

Jeg skulle mene at det er okay at henvende sig via email osv. og ikke bare kun på exp.dk?
Ellers må i lige rette og så skal jeg nok fjerne det me det samme!
kan desværre ikke bare giev url ud til alle, da det stadig kun er beta, derfor kontakt mig :d

Tak
Avatar billede limes_planum Praktikant
16. oktober 2004 - 21:42 #1
Hvordan vil forvente denne service gratis - når en 3ds max licens koster ca. 30000 kr. :-?