Avatar billede itsmulf Nybegynder
29. september 2004 - 15:20 Der er 1 kommentar

Forsinket skrivning!

Hej
Jeg får uheldigvis en besked ret tit angående en forsinket skrivning, den popper op uden videre når jeg skal til at spille et spil. En lille trekant men en advarselstrekant dukker op sammen med ikonerne nede til højre på proceslinjen. Der står det enten skyldes "Data er blev mistet. Dette kan enten skyldes fejl i din computerhardware eller netværksforbindelsen. Prøv at gemme filen et andet sted."
Jeg har ikke bedt den om at gemme nogen fil... Der efter går den ofte ud af spillet eller fryser i et par sek og så ud.
Det skal lige siges, at jeg her for nogle dage siden har fået mig en router, så da der stod noget om "fejl i din computerhardware eller netværksforbindelsen", stusede jeg lige over det.
Ville være ekstrem glad hvis en kunne finde en løsning eller i det mindste hvorfor fa**** den gør det.

Mange tak på forhånd!
Avatar billede itsmulf Nybegynder
29. september 2004 - 15:26 #1
Det skal også lige siges at jeg heller ikke kan lukke eller genstarte computeren via start/luk computeren. Hvis jeg prøver står den bare fast i billedet "Windows Lukkes".