Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
29. september 2004 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

gode onlinebutikker hvor man kan samle en pc online

Hejsa.

Jeg står til at skulle købe ny comp, og leder efter gode onlinebutikker hvor man kan samle den via hjemmesiden, og få en pris frem.
Jeg kender godt til edbpriser, men er lidt doven, så gider ikke lede alle de forskellige butikker igennem man kan finde derinde.
Butikkene må gerne have konkurrencedygtige priser 8))

Pointene vil blive fordelt mellem de brugere som har givet mig gode adresser

Hilsen Christian
Avatar billede the_ghost Nybegynder
29. september 2004 - 14:30 #1
www.midtdata.dk <-- Har altid syntes godt om MD. Jeg har bestilt meget derfra og aldrig haft klager over service eller lign.
www.compumail.dk <-- Forholdsvis billigt
Avatar billede tubber Juniormester
29. september 2004 - 14:39 #2
Som the_ghost skriver så er det 2 gode forretninger, en anden som er forholdsvis billig og hvor der også er god service er http://www.bjtrading.dk

Men til det du spørger om så shg det bedste sted efter min mening, de er med i den billige ende, de har også de stærke produkter og det sidste nye.....

http://www.shg.dk og tryk på saml selv og du kan sætte din computer sammen som du ønsker......

Først bliver du bedt om at vælge CPU type så kommer ALLE de produkter frem som kan kører sammen med denne CPU, der vil jeg så foreslå det første du vælger efter CPU er motherboard for så er alt det sorteret fra der ikke kan kører med det mobo og den cpu type du har valgt :)

/Tubber
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
29. september 2004 - 14:44 #3
jeg er godt igang med at tjekke stederne ud 8)
Giver lige respons og pointfordeling når jeg er færdig

Hilsen Christian
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
29. september 2004 - 14:55 #4
Der var rigeligt her at vælge imellem så jeg lukker igen, og siger tak for hjælpen til de herrer

Hilsen Christian
Avatar billede tubber Juniormester
29. september 2004 - 15:05 #5
Np og skulle det være en anden gang :)