Avatar billede jukhs Nybegynder
29. september 2004 - 14:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logge på med password, hvordan?

Jeg har tidligere fået fjernet min opstartsside hvor der vælges bruger og evt. kode. Dette har jeg fået slået fra vi en kommando i "kør". Nu vil jeg imidlertid gerne logge på ved brug af pw, nogle gode ideer??

Har i øvrigt prøvet bare at vælge beskyt med password og oprettet en ny bruger uden held.
Avatar billede levich Nybegynder
29. september 2004 - 14:14 #1
Hvis det er noget af det her (http://www.kellys-korner-xp.com/win_xp_passwords.htm) du har gjort, kan du så ikke blot "undo" det du har gjort.
Avatar billede snowball Novice
29. september 2004 - 14:33 #2
Prøv og gå ned i Start -> Kør og skriv: control userpasswords2

I det billede der kommer frem, sætter du så kryds i "Users must enter a user name and password to use this computer" (øverst i billedet)

Genstart derefter. Så burde du blive spurgt om password når du starter op.
Avatar billede jukhs Nybegynder
29. september 2004 - 17:20 #3
Super, jeg er endnu engang meget imponeret over jeres viden her på experten, havde prøvet alt under kontrolpanel brugerkonti...
Vil du ikke lige gi et svar så du kan få dine, efter min kamp, mere end fortjente point?
Avatar billede levich Nybegynder
29. september 2004 - 17:24 #4
:-)
Avatar billede jukhs Nybegynder
29. september 2004 - 17:26 #5
Hehe det var nu ikke lige dig jeg mente :-)
Avatar billede levich Nybegynder
29. september 2004 - 17:41 #6
ok, blev misledt af "jeres viden".
Avatar billede jukhs Nybegynder
29. september 2004 - 17:43 #7
nåå ja oki, mente mere generelt, sorry hvis jeg var uklar.
Avatar billede snowball Novice
29. september 2004 - 18:23 #8
:)