Avatar billede lsolesen Nybegynder
29. september 2004 - 12:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tilmeldingsformular på Vejle Idrætshøjskole

Vi skal snart lancere en tilmeldingsformular på Vejle Idrætshøjskole. Vi har brug for, at få testet om den er brugervenlig nok, og om den kan håndtere et større tilmeldingspres. Håber I har tid til at kigge forbi:

http://www.vih.dk/tilmelding/korte/

Al tilbagemelding er guld værd :D
Avatar billede nstenberg Nybegynder
30. september 2004 - 23:09 #1
Blot en kommentar til tilmeldingsformularen: Det er en rigtig dejlig feature, at man blot kan indtaste sit telefonnummer hvorefter der sker import af ens adressedata m.v.
Intet under at I fik topkarakter i 2003 i "bedst på nettet" :-)
Avatar billede lsolesen Nybegynder
30. september 2004 - 23:26 #2
Jo tak. Jo tak :)
Avatar billede apo Praktikant
16. oktober 2004 - 16:22 #3
Jeg har ikke testet selve formularen... Tænk nu hvis jeg hæfter for bestillingen, og bliver nød til at tage på kursus HELT ovre i Vejle ;b

I stedet har jeg en kommentar: Måske burde vinduet, hvor man indtaster tilmeldingsoplysningerne, maksimeres automatisk da man ellers har et 'halvt vindue' på skærmen (irriterende for den visuelle opfattelse).

Desuden synes jeg at det virker lidt klodset, at man skal åbne flere vinduer; Det første når man åbner formularen, og det næste når man skal læse betingelserne.

Men, måske skyldes det med vinduerne, at jeg har udviklet en popup-fobi efter at nettet er begyndt at kaste popup-vinduer (med reklamer) efter mig?

Apo
Avatar billede lsolesen Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:42 #4
Tak for det. Tænker lige over det med popup-vinduerne. Hvis I vil have nogle point, må I gerne lige smide et svar!
Avatar billede lsolesen Nybegynder
10. juni 2006 - 17:33 #5
Svar venligst.
Avatar billede lsolesen Nybegynder
14. december 2008 - 12:07 #6
Svar venligst.