Avatar billede tcpip Nybegynder
29. september 2004 - 11:29 Der er 3 kommentarer

Et program til at optage hvad der sker på skærmen

Hej Alle sammen

Er der nogen der kender et lille program til at optage hvad der sker op skærmen, mens man arbejder i et andet program.
Jeg har prøvet Windows Media Encoder, og den virker efter hensigten, men den bruger alt for meget af min pc’ers maskinkraft. Er der nogen der kender et bedre program??

Mvh
Avatar billede renehansen Nybegynder
29. september 2004 - 11:47 #1
Du kan bruge viewlet, det er et ekstremt godt program der gemmer i flash.

Vi bruger det til at lave undervisning og anden form for Demo.

http://www.qarbon.com/  <<< du kan hente en trial der.
Avatar billede guyb_rdk Nybegynder
29. september 2004 - 11:48 #2
Jeg har prøvet dette program på min skole, og det var simpelt og effektivt.

http://www.matchware.net/en/products/screencorder/default.htm
Avatar billede tcpip Nybegynder
30. september 2004 - 10:18 #3
renehansen tak for tippet, men jeg kan ikke forstå at viewletcam ikke kan exporter en avi-fil som windows mediaplayer kan afspille....kan du svare på det?