Avatar billede mwhas Praktikant
29. september 2004 - 10:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad bruger i Solidworks eller Inventor til

Hejsa allesammen

Er en nysgeri person og sider og arbejder med solidworks hver dag er der nogle her inde der også bruger solidworks eller måske inventor :)

Vil gerne høre hvor flok bruger det til og hvordan de arbejder og se flotte billeder måske :)

/mwhas
Avatar billede tcpip Nybegynder
29. september 2004 - 11:14 #1
Hej

Jeg er en bruger af sw....hvad er det som du gerne vil vide ang. det at arbejde med sw og med photoworks?
Avatar billede mwhas Praktikant
29. september 2004 - 11:23 #2
hejsa tcpip

Hvad bruger du SW til?? Har du nået man må se du har lavet??

Er Photoworks svært at lære??
Avatar billede tcpip Nybegynder
29. september 2004 - 11:41 #3
Jeg sidder i en udviklingsafd. hvor vi arbejder med adgangsveje til bygninger (trapper). Vi bruger SW til alt vores udviklings- og marketings-redskab, men vi har også problemmer med at få lavet de rigtige flotte billeder, men jeg tror at det bliver løst i den næste version....

Om Photoworks er svært at lærer må helt ærlig sige det ved jeg ikke...fordi det er ikke lykkes mig at lave et billed som jeg virkelig er stolt af, men jeg tror at man "bare" skal lidt tid til at sætte sig ind i de forskellige områder af Photoworks og så kommer det!!

Hvad er det som du skal bruge det til?
Avatar billede tcpip Nybegynder
29. september 2004 - 12:03 #4
Hej igen

jeg har lige 15 min på at lave et lille billede....hvis du kunne tænke dig at se, så give mig din email så skal jeg sende billedet til dig!! :o)
Avatar billede mwhas Praktikant
29. september 2004 - 12:28 #5
okay det lyder spænde :)

Jeg sider og tegner STORE anlæg hvor man fx. for FISK MEL når de død dyre har være igennem alle maskinerne lidt svært at forklare det skal ses :)

Jeg vil meget gerne se billede :) send det til fox_mjwh@hotmail.com er også min MSN email hvis du bruger det program :)
Avatar billede mwhas Praktikant
12. november 2004 - 10:18 #6
lukker her :)
Avatar billede swerfa Nybegynder
23. november 2008 - 11:39 #7
Hej
Jeg bruger SolidWorks på alle niveauer.
Fra små dimser til kæmpe assablier (+10.000 parter)
Vi brugeer ligeledes de indbygede PDM løsnionger.
Har arbejdet med SolidWorks siden starten i 1995.
Har et netværk for solidWorks, catia, inventor brugere

MVH SwErfs.dk